عملیات وعده صادق ۲ افتخار بزرگی برای کشور و ایران اسلامی بود

اقتصاد ایران: ارومیه- رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: عملیات وعده صادق ۲ افتخار بزرگی برای کشور و ایران اسلامی بود که پوزه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به خاک ذلت کشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری اشنویه با تبریک حماسه غرور آفرین نیروهای دلاور و مقتدر جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت خصوصاً شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان، افزود: حوزه قضائی اشنویه یکی از شهرستان‌های شاخص در پیشبرد اهداف و برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضائی است و قضاتی در تراز کشور در حوزه صدور جایگزین‌های حبس دارد.

وی ادامه داد: همکاری و همراهی خوبی در بین مجموعه‌های اشنویه در تحقق اهداف دولت با استفاده از ظرفیت دستگاه قضائی وجود دارد و تاکید بر تقویت این همکاری و استفاده از ظرفیت دستگاه قضائی در ایجاد امنیت و رضایتمندی مردم است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به اهمیت امنیت تاکید و اظهار کرد: در حوزه امنیت تاکید بر این است که هیچ مماشاتی نداشت چراکه خواسته اصلی مردم امنیت که اساس و بستر هر کاری است است.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت‌های موجود در امر پیشگیری پرداخت و گفت: باید آسیب شناسی گردد که چه عواملی باعث ارتکاب جرم می‌شود تا با اتخاذ تدابیر لازم از وقوع آنها پیشگیری شود، زیرا هرچه قدر تلاش شود تا از ظرفیت‌های غیر قضائی مانند صلح و سازش برای فصل خصومت‌ها استفاده شود به همان اندازه شاهد کاهش ورود پرونده به دستگاه قضائی خواهیم بود و قضات استان نیز فرصت بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌های مهم خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به وجود ۱۶ محکوم مالی اشنویه در زندان از خیرین، سران عشایر و بزرگان طوایف خواست کمک کنند تا این محکومان از زندان آزاد شوند.

عتباتی گفت: طی حکم رهبر معظم انقلاب ۸۵ نفر در آذربایجان غربی مشمول عفو شدند و مجازات جایگزین حبس در استان در اولویت است و نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

ماموستا ملأ عباس رسولی امام جمعه اشنویه نیز در این آئین با اشاره به اینکه مسئولیت قضاوت مسئولیتی بزرگ است اظهار کرد: باید در احکام، سیره و روش بزرگان دین و امام علی را مدنظر و الگو قرار داد چراکه قسمت عظیمی از امنیت که مهمترین اصل هر جامعه‌ای است مدیون قوه قضائیه است.

در پایان این مراسم با اهدای حکم کیوان نوبخت، به عنوان رئیس جدید دادگستری اشنویه معرفی شد،

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ