معرفی ۵ محصول وارداتی گروه بهمن + قیمت

اقتصاد ایران: عصر خودرو- گروه بی‌ام‌کارز به عنوان زیرشاخه واردکننده محصولات گروه بهمن، شرایط فروش محصولات وارداتی خود را برای عموم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گروه بی‌ام‌کارز به عنوان زیرشاخه واردکننده محصولات گروه بهمن، شرایط فروش محصولات وارداتی خود را برای عموم اعلام کرد. به همین بهانه، خودروهای عرضه شده در سامانه را معرفی می‌کنیم.

چینی خوشنام
یکی از برندهای مطرح چینی در سراسر دنیا، هاوال است. مدل H6 که قبلا هم در بازار ایران حضور داشت،  اینبار با سومین نسل خود به صورت وارداتی به بازار کشور برگشته است. هاوال H6 جدید یک کراس‌اوور هیبریدی است که از یک موتور 1499 سی‌سی توربوشارژ بهره می‌برد که در بهترین حالت 147 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. موتور برقی این کراس‌اوور 1720 کیلوگرمی در بهترین حالت 174 اسب‌بخار و 300 نیوتن‌متر گشتاور را توسط گیربکس DHT به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

 

از جمله امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به : 6 کیسه هوا (جلو، جانبی، پرده‌ای)، ESC، HHC، HDC و سیستم های کمکی رانندگی (رادار نقطه کور، هشدار حرکت بین خطوط، حفظ خودرو بین خطوط، هشدار برخورد از جلو و عقب، سیستم پایش خستگی راننده و ...) اشاره کرد. یکی از سیستم‌های ADAS جالب این خودرو، اصلاح هوشمند لاین حرکتی خودرو پس از سبقت از خودروی طویل است که در کمتر خودروی وارداتی این امکان وجود دارد.

سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، رینگ 19 اینچی آلومینیومی، سقف پانورامیک، مالتی مدیا 10.3 اینچی لمسی با 8 عدد بلندگو، دوربین 360 درجه، نور محیطی داخل کابین، سیستم پارک خودکار، سیستم استارت استاپ اتوماتیک، درب صندوق برقی، هدآپ دیسپلی، سنسور نور و باران، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت + دو حالت گودی کمر، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله اتوماتیک، سنسور پارک جلو و عقب، چراغ‌ها با تکنولوژی FULL LED، 4 حالت رانندگی (اقتصادی، اسپرت،  نرمال، برفی) از جمله امکانات رفاهی هاوال H6 هیبریدی است.
قیمت خودرو هاوال H6-HEV 2 میلیارد و 450 میلیون تومان تعیین شده است.

کراس‌اوور کره‌ای وارداتی
دومین محصول این فهرست را می‌توان یکی از گزینه‌های با کیفیت دور جدید واردات دانست. سانگ‌یانگ (KG-MOBILITY) کوراندو خودوریی که از نظر ابعادی بسیار نزدیک به تیوولی است که در سال‌های نه چندان دور در بازار طرفدار داشت. این خودرو با دو نسخه تک دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل به بازار عرضه شده است. تنها تفاوتی که این دو تیپ با هم دارند، تعداد دستیارهای کمکی رانندگی است.

کوراندو وارداتی BM-CARS به یک موتور 1497 سی‌سی توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم مجهز شده که حداکثر توانایی تولید 163 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. گیربکس این خودرو 6 سرعته AT آیسین است که نیرو را به هر چهارچرخ یا دو چرخ جلو می‌رساند.

 

6کیسه هوا (جلو، جانبی جلو و پرده‌ای)،ESC ، TCS، سیستم‌های کمکی رانندگی (رادار نقطه کور، هشدار خروج از پارک و هشدار تغییر لاین) از جمله امکانات ایمنی این خودرو هستند. تنها تفاوت تیپ دودیفرانسیل به نسبت نمونه تک دیفرانسیل، وجود 4 رادار بیشتر در نمونه تک دیفرانسیل است که عبارت‌اند از : کروزکنترل تطبیقی، حفظ خودرو بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار و هشدار حرکت بین خطوط.

از جمله امکانات رفاهی کوراندو وارداتی می‌توان به: سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سانروف، رینگ 18 اینچی آلومینیومی، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم برقی صندلی شاگرد در 4 جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، مالتی مدیا 8 اینچی لمسی با قابلیت میرورلینک، 6 عدد بلندگو، کلاستر 10.25 اینچی دیجیتالی، شارژر وایرلس، سیستم تهویه مطبوع دوکاناله اتوماتیک، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، سیستم کنترل فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی با اتوهلد و چراغ روشنایی در روز اشاره کرد که در جایگاه کراس‌اوور کره‌ای، امکانات قابل قبولی به حساب می‌آید.
قیمت خودروی کوراندو دودیفرانسیل 2 میلیارد و 780 و کوراندو تک‌دیفرانسیل 2 میلیارد و 650 میلیون تومان تعیین شده است.

سدان عریض و طویل
یکی از طویل‌ترین سدان‌های  صفر کیلومتر وارداتی هونگچی H5 است که توسط BM-CARS به بازار عرضه می‌شود. این برند یکی از زیرمجموعه‌های FAW است که جزو معروف‌ترین برندهای چینی بازار است. H5 با 4985 میلی‌متر طول خودرویی طویل و با ابعادی بزرگ است. موتور این خودرو 1989 سی‌سی T-GDI است که 222 اسب‌بخار قدرت و 340 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک گیربکس 8 سرعته AT آیسین نیرو را به چرخ‌های جلو اتومبیل انتقال می‌دهد.

9کیسه هوا (جلو، جانبی جلو، جانبی عقب، پرده‌ای و زانویی راننده)، ESC، HAC، TCS، ترمزپارک برقی با اتوهلد و سیستم پایش خستگی راننده از جمله امکانات ایمنی این خودرو هستند که از جان سرنشینان محافظت می‌کند. همچنین H5 به سیستم‌های کمکی رانندگی (ADAS) مجهز است که از جمله آن‌ها می‌توان به : کروزکنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، هشدار برخورد از جلو، حفظ خودرو بین خطوط، هشدار برخورد از جلو و عقب، ترمز اضطراری اتوماتیک و ... اشاره کرد.

 

در فهرست امکانات این خودرو تجهیزاتی همچون : سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سقف پانورامیک، رینگ 18 اینچی آلومینیومی، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، تنظیم برقی صندلی راننده در 12 جهت به همراه حافظه، تنظیم برقی صندلی شاگرد در 4 جهت، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، سیستم اتواستارت استاپ، مالتی مدیا 12.6 اینچی لمسی با قابلیت اندرویداتو و اپل‌کارپلی، 8 عدد بلندگو، نور محیطی داخل کابین، سنسور نور و باران، شارژ وایرلس، کنترل هوشمند چراغ جلو، غربیلک فرمان چرمی با قابلیت تنظیم در چهار جهت، 3 حالت رانندگی (اقتصادی، اسپرت و استاندارد)، آینه الکتروکرومیک، شیشه جلو لمینت و آکوستیک، سیستم کنترل کیفیت و تصفیه هوا وجود دارد تا سرنشینان کمبودی از این بابت احساس نکنند.

قیمت خودرو هونگچی H5، 2 میلیارد و 909 میلیون تومان تعیین شده است.

بسترن سابق!
برند بستیون یکی از زیرمجموعه‌های گروه FAW است. نکته جالب در خصوص این برند این است که قبلا نام آن بسترن بوده که در بازار ما با خودروهای B30 و B50 حضور به نسبت موفقی داشته است. حال نوبت به کراس‌اوور این برند نام آشنا، یعنی بستیون T77 رسیده تا در برابر رقبا عرض اندام کند.

 

بستیون T77 از یک موتور 1498 سی‌سی توربوشارژ بهره می‌برد که در بهترین حالت 166 اسب‌بخار قدرت و 258 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. کراس‌اوور بستیون به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر مجهز شده که نیروی موتور را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

T77 به عنوان کراس‌اوور وارداتی به امکانات مناسبی همچون: 6 کیسه هوا (جلو، جانبی جلو و پرده‌ای)،ESC ،  HAC، TCS، DAC، سیستم‌های کمکی رانندگی (هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار برخورد از جلو، کروزکنترل تطبیقی، نوربالااتوماتیک)، ترمزپارک برقی با اتوهلد، سیستم پایش خستگی راننده، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سقف پانورامیک، رینگ 19 اینچی آلومینیومی، دوربین دنده عقب، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت به همراه حافظه، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مالتی مدیا 12.3 اینچی لمسی با قابلیت میرورلینک، 6 عدد بلندگو، نور محیطی داخل کابین، سنسور نور و باران، غربیلک فرمان چرمی، آینه الکتروکرومیک، سنسور پارک جلو و عقب، جلوآمپر 12.3 اینچی، ترمزپارک برقی با اتوهلد و سیستم کنترل فشار باد تایرها مجهز شده تا بتوان آن را خودرویی تکمیل در بحث تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی دانست.

 

 

قیمت خودرو بستیون T77، 2 میلیارد و 152 میلیون تومان تعیین شده است.

نکات مهم در طرح پیش ثبت‌نام 5 خودرو وارداتی شرکت BM CARS
- قیمت محصولات فوق برای منتخبین حائز شرایط پس از مجاز شدن متقاضی از سوی شرکت و در زمان واریز وجه و بر اساس قیمت مصوب روز لحاظ خواهد شد.
- فرایندهای این مرحله از عرضه در دو مرحله خواهد بود:
مرحله اول: فرآیند پیش ثبت‌نام و ثبت درخواست متقاضیان و انجام صحت سنجی اطلاعات ثبت شده توسط متقاضیان و استعلام از سازمان های مربوطه
مرحله دوم: فراخوان متقاضیان توسط شرکت به منظور واریز وجه و انعقاد قرارداد صورت می پذیرد و در این مرحله با توجه به محدودیت در تعداد عرضه هر یک از متقاضیان فراخوان شده که زودتر نسبت به واریز وجه اقدام نمایند در اولویت تخصیص قرار خواهند گرفت.

محدودیت‌های طرح پیش ثبت‌نام خودروهای وارداتی
- متقاضیانی که طی 48 ماه گذشته از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان خودرو خریداری کرده باشند، نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند. حداقل سن متقاضیان این طرح 18 سال است.
- متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند امکان ثبت‌نام ندارند مگر آنکه عمر خودرو موضوع پلاک ایشان بیش از 5 سال باشد. متقاضیان لیست انتظار خودروسازان که در نوبت فراخوان هستند، مجاز به ثبت نام نخواهند بود.
- در این روش عرضه هر کدملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است. ثبت‌نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ