جشن کودکانه ها در رشت برگزار شد

اقتصاد ایران: رشت- همزمان با پنجمین روز از هفته کودک جشن کودکانه ها به همت کانون پرورش فکری استان گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ظهر چهارشنبه در پنجمین روز از هفته ملی کودک (برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه تر)، جشن کودکانه‌ها برگزار شد.

فعالان فرهنگی طی حرکت در مسیر جلب نظر جامعه به کودکان و برنامه‌ریزی برای آینده‌سازان با شعار «برای کودکان، برای آینده» ۱۴۰۳، «جشن کودکانه‌ها» را نماد دیگری از همدلی و همگرایی قرار دادند و در سایه برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های متنوع و نشاط بخش، به استقبال فرزندان ایران اسلامی رفتند.

«سید جلیل میر عظیمی» مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در آغاز این آئین ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک گفت: این روزها متعلق به بچه‌ها و فرصتی برای آینده سازی است از این رو تلاش داریم برای کودکان و آینده روشن آنان برنامه ریزی هدف‌مند و مستمر داشته باشیم.

میرعظیمی در ادامه به برنامه ریزی ۵۰۰ برنامه از سوی دستگاه‌ها و گروه‌های مردم نهاد فعال در حوزه فرهنگ اشاره و با بیان این‌که گستره اجرای این فعالیت‌ها تمامی شهرها و روستاهای استان است، گفت: خدمات‌رسانی به تمامی کودکان از اولویت‌ها به‌شمار می‌رود.

جشن کودکانه ها در رشت برگزار شد

وی در همین‌راستا به رسالت‌های مسئولان و متولیان فرهنگی پرداخت و تصریح کرد: لازم است صدای کودکان شنیده شود و از دغدغه‌های آنان در بستر مسئولیت پذیری اجتماعی آگاه شویم.

این مسئول فرهنگی در همین ارتباط، سفر پیک امید کانون به روستای لیچاه لشت نشاء، پویش هزار پرنده کاغذی و تجهیز کتاب خانه شهید ناصر انسان دوست اسالم، مهرخوانی مربیان کانون در روستای سیاه اسطلخ رشت و دیدار با کودکان و نوجوان بستری در مراکز درمانی را اشاره کرد و گفت: عضویت رایگان کودکان در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ۱۴۰۳ نیز از دیگر برنامه‌های کانون است.

نمایش پویا نمایی «بارون می‌یاد جرجر»، از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پخش سرود «ایه گیلانه»، کاری از انجمن سرود کانون استان گیلان در این برنامه اجرا شد.

اجرای نمایش زیست‌محیطی «ببینم سطل شما چطوریه؟»، قصه‌گویی «هدیه‌عاشوری» و نقالی «محیا حسینی»، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون رشت نیز از دیگر برنامه‌های این روز بود و با اجرای مسابقه حضوری توسط طاهره‌همایونی، مربی‌مسوول مرکز شمار ۲ کانون رشت همراه‌شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ