فروش نقدی-اعتباری بهمن‌ دیزل با پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی

اقتصاد ایران: بهمن‌دیزل با مشارکت بانک سینا، فروش نقدی-اعتباری کامیون فورس و کامیون امپاور را با پیش‌پرداخت ۳۰درصدی همراه با کاربری آغاز می‌کند.

درپی عقد تفاهم‌نامه شرکت بهمن‌دیزل و بانک سینا، پیش‌ثبت‌نام کامیون فورس و کامیون امپاور باری و کمپرسی با پیش‌پرداخت ۳۰درصدی از ساعت ۱۰صبح ‌دیروز، ۱۷مهرماه از طریق پرتال ایرانی‌کار به آدرس bahman.iranecar.com به‌صورت آنلاین آغاز شده است.

در این طرح که تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ادامه خواهد داشت، کامیون فورس ۶تن خواب‌دار و بدون خواب، فورس ۸.۵ تن، فورس ۱۲تن، کامیون امپاور BD۳۹۰ باری و کمپرسی قابل پیش‌ثبت‌نام است.

در این مرحله تنها پیش‌ثبت‌نام انجام می‌شود و نیازی به پرداخت مبلغ نیست. پس از اعتبارسنجی بانک سینا زمان پرداخت به واجدین شرایط اعلام خواهد شد.

نکته مهم در طرح فروش نقدی-اعتباری بهمن‌دیزل، عرضه محصولات با کاربری‌های مختلف و زمان تحویل ۴۵ و ۶۰روزه با نرخ سود تسهیلات ۲۳درصدی است. کمترین پیش‌پرداخت در طرح فروش نقدی-اعتباری کامیون فورس با مبلغ ۶۳۰میلیون تومان و بیشترین پیش‌پرداخت نیز ۷۶۰میلیون تومان تعیین شده که این طرح را به یک موقعیت ویژه تبدیل کرده است.

پیش‌پرداخت تعیین‌شده برای کامیون BD۳۰۰ باری و کمپرسی نیز یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان تا یک‌میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان اعلام شده است.

متقاضیان مشارکت در این طرح می‌توانند کامیون فورس ۶ تن، کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار، کامیون فورس ۸.۵تن، کامیون فورس ۱۲تن، کامیون امپاور BD۳۰۰ باری و کامیون امپاور BD۳۰۰ کمپرسی را با کاربری‌های مختلف انتخاب کنند.

براساس این گزارش، خودروهای عرضه‌شده در این طرح که با مشارکت بانک سینا انجام می‌شود، تنها با کاربری عرضه خواهد شد و متقاضیان امکان انتخاب بازپرداخت اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ماهه را دارند.

یادآور می‌شود مهم‌ترین ویژگی این طرح، تملک خودرو با پیش‌پرداخت ۳۰درصدی است. متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت فروش گروه بهمن به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کنند.

همچنین امکان دریافت تصاویر و مشخصات فنی خودروها از طریق وب‌سایت گروه بهمن به آدرس bahman.ir برای متقاضیان خودرو، فراهم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ