جذب بیش از ۱۸۱ میلیارد ریال مشارکت مردمی توسط بهزیستی قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین گفت: بیش از ۱۸۱ میلیارد ریال از محل مشارکت‌های مردمی به‌صورت نقدی و غیر نقدی به بهزیستی استان قزوین پرداخت شده است.

غفار رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مشارکت فعالیتی آگاهانه و داوطلبانه است که توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی به‌صورت نقدی، غیر نقدی و خدمات مادی و معنوی مطابق با اهداف برنامه‌های سازمان بهزیستی انجام می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین بیان کرد: مشارکت نقدی وجهی است که توسط شخص حقیقی یا حقوقی به‌صورت آگاهانه و داوطلبانه با نیت عام یا خاص مطابق با اهداف برنامه‌های سازمان به‌حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی و یا به مؤسسات سازمان پرداخت می‌شود.

وی افزود: در مشارکت غیر نقدی اموال منقول و غیرمنقول که توسط شخص حقیقی یا حقوقی به‌صورت آگاهانه و داوطلبانه با نیت عام یا خاص، مطابق با اهداف برنامه‌های سازمان به بهزیستی و یا مؤسسات تحت نظارت سازمان، اهدا می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: مشارکت‌های خدماتی نیز فعالیتی آگاهانه و داوطلبانه هستند که توسط شخصی حقیقی، حقوقی و یا گروهی‌های مردمی مطابق با اهداف برنامه‌های سازمان به‌صورت ارائه دانش، تخصص و مهارت به بهزیستی و یا مؤسسات تحت نظارت سازمان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: مشارکت غیرمستقیم نیز، مشمول هرگونه کمک نقدی، غیر نقدی و خدماتی است که به‌صورت مستقیم از طریق خیرین با نظارت بهزیستی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

رمضانی یادآور شد: شخص حقیقی یا حقوقی که به‌صورت آگاهانه و داوطلبانه با نیت عام یا خاص مطابق با اهداف سازمان به‌صورت نقدی یا غیر نقدی یا خدماتی به بهزیستی کمک می‌نماید که به‌اختصار خیر نامیده می‌شود.

وی در ادامه مطرح کرد: جلب و جذب نقدی و غیر نقدی مراکز دولتی در سه ماه اول سال ۲۰ میلیارد و ۹۰۶ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۶۸ ریال و جلب و جذب مشارکت‌های غیر نقدی و نقدی در مؤسسات خیریه ۶۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۲ ریال بوده است.

رمضانی یادآور شد: جلب و جذب در مراکز دولتی طی سه‌ماهه دوم سال جاری ۳۱ میلیارد و ۱۶۹ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۷۶۷ ریال و جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در مؤسسات خیریه ۶۹ میلیارد و ۴۷۶ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۴۵ ریال بوده است.

وی در پایان گفت: مجموعه مشارکت‌های مردمی در جلب و جذب مراکز دولتی و مؤسسات خیریه به‌صورت نقدی و غیر نقدی در شش‌ماهه اول سال جاری ۱۸۱ میلیارد و ۹۲۲ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۴۰۲ ریال بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ