بازدید مستمر از واحدهای تولیدی استان تهران

اقتصاد ایران: نشست خبری رئیس بازرسی تهران با موضوعات مرتبط به سازمان بازرسی و فعالیت‌های بازرسی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری رئیس بازرسی تهران با موضوعات مرتبط به سازمان بازرسی و فعالیت‌های بازرسی استان تهران ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

افشین سهراب‌خوان رئیس بازرسی استان تهران ضمن عرض شهادت سید حسن نصرالله و همراهان ایشان گفت: این ایام مصادف است با سالروز تاسیس سازمان بازرسی است، هفته نیروی انتظامی را نیز تبریک عرض میکنم چرا که امنیت این کشور را مدیون این افراد هستیم.

وی افزود: در بازرسی کل تهران که شامل چند استان است با اقداماتی که در سال گذشته و سال جاری ادامه دارد، برخی از خروجی های که برای عموم مردم است را اعلام می‌کنیم. بحث ما بر اساس قانون سازمان و اجرای صحبت مقررات است. در همین راستا بازرسی برنامه هایی دارد. برنامه های موردی به تایید ریاست قوه قضاییه می‌رسد. بحث های فساد نیز در سازمان به تایید می‌رسد.

سهراب خوان ادامه داد: بحث های اتو سرویس و کالای درون شهری ساماندهی شد و با نصب لیبل غیرمجاز ها از محدوده خارج شد، مردم عزیز با مراجعه به سایت می‌توانند افراد مجاز را در سایت مشاهده کنند.

وی گفت: بحث سوخت سیار نیز ساماندهی شد و به دلیل نصب دوربین از موضوع قاچاق جلوگیری شد و در موارد اضطراری نسبت به سوخت رسانی اقدام می‌کنند.دادگستری استان تهران مسئولیت صادرات در راستای تسهیل کار برای صادرکنندگان و واردکنندگان جلسه ای برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی گفت: ما بازدیدهای مستمر داریم، برای رفع مشکلات آن‌ها همکاران بنده در بازرسی تهران در تمام طول سال در حال کمک رسانی به این واحدها هستند.

رئیس بازرسی استان تهران گفت: در راستای تولید کنندگان شاهدیم اتباع غیرمجاز در مراکز تولیدی هستند و نامه دادیم و اعلام کردیم اگر از اتباع غیرمجاز استفاده کنند قطعا برخورد خواهد شد. تمامی تولید کنندگان مواد غذایی باید بدانند چه مجاز چه غیرمجاز را در خط تولید نخواهند داشت، در صورت بروز قطعا آن کالا به عنوان یک کالای غیربهداشتی معرفی خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ