نماینده می مانم/ استاندار خراسان شمالی فردی توسعه گرا می‌شود

اقتصاد ایران: بجنورد _ نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و راز و جرگلان در بیانه‌ای اعلام کرد به عنوان نماینده باقی خواهد ماند و مسئولیت‌های دولتی پیشنهاد شده را نپذیرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مجلس متن بیانیه محمد مهدی شهریاری بدین شرح است:

مردم نجیب و شریف خراسان شمالی، فرهیختگان و همراهان گرامی؛ سلام و درود بر شما

۱۷ سال پیش، در اسفندماه ۱۳۸۶، با اعتماد و رأی شما، برای نخستین بار ردای خدمت بر تن کردم. از آن روز تاکنون، زمان زیادی گذشته و حوادث و اتفاقات مختلفی را پشت سر گذاشتیم؛ اما در تمام آن فراز و نشیب‌ها، همواره و در همه حال در کنار یکدیگر بودیم و هستیم.

١٢ سال بعد، در اسفندماه سال گذشته، بار دیگر فرصتی برای خدمت به‌عنوان نماینده شما فراهم شد. در هرلحظه از تبلیغات انتخاباتی و در هر جا که در جمع پرشور شما قرار گرفتم، تأکید کردم که هر آنچه در کار و زندگی دارم «سهم شماست». اگر موفقیتی حاصل شده، تنها به لطف اعتماد و محبت شما مردم نجیب و صبور به این برادر کوچکتان بوده است.

در چندماه گذشته نیز تلاش برای روزهای بهتر را بار دیگر در کنار هم تجربه کردیم؛ با پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، بارقه‌های امید «برای ایران» و بهبود شاخص‌های زندگی در میان اقشار مختلف مردم زنده شد و امیدمان مضاعف گشت.

در دیار عزیزمان، خراسان شمالی نیز مردم، به‌حق، بیش‌ازپیش چشم‌انتظار توجه ویژه دولتمردان برای تغییر در رویکردها و شاخص‌های توسعه‌ای این خطه سرافراز هستند؛ به همین دلیل، انتخاب استاندار توانمند به‌عنوان راهبر قطار کار و تلاش و تسریع روند توسعه، یکی از اولویت‌های مردم، توسعه‌گرایان و گروه‌های سیاسی حامی دولت قرار گرفته است.

در روزها و هفته‌های گذشته، اخباری مبنی بر پذیرش مسئولیت‌های دولتی توسط بنده، از جمله استانداری خراسان شمالی منتشر شد که تحلیل‌ها و واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت؛ لازم می‌دانم یک‌بار دیگر به استحضار شما مردم نجیب برسانم که همان‌طور که عهد بسته‌ام و شما نیز به برادر کوچکتان اعتماد کرده‌اید، سنگر خدمت در مجلس که موهبتی بزرگ از سوی شماست را با قدرت و به پشتوانه اعتماد شما حفظ خواهم کرد تا در کنار یکدیگر برای آبادانی و پیشرفت این دیار سربلند تلاش کنیم.

علاقه‌مندی شما عزیزان، چهره‌های مختلف و گروه‌های متعدد سیاسی و فرهنگی برای دعوت از این‌جانب به‌منظور حضور در سنگر خدمتگزاری در دولت را ارج می‌نهم و این اعتماد تاریخی را به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی تا همیشه حفظ خواهم کرد. همچنین از دیگر دلسوزان استان که برای ماندن در کرسی پرافتخار نمایندگی مردم، اصرار ورزیده و با پذیرفتن سمت‌های دولتی مخالفت کردند، تشکر می‌کنم.

اعتقاد راسخ دارم، سنگر نمایندگی که به پشتوانه رأی و نظر شما شکل گرفته است، ارزشمندتر از هر سنگر دیگری است؛ من و شما روزهایی مملو از همکاری و همدلی را پیش رو داریم. باهم، باور به «برای مردم» را به پیروزی رساندیم و باهم تلاش می‌کنیم آینده‌ای خوب برای استانمان رقم بزنیم.

و اما...
معتقدم که برای مسئولیت استانداری خراسان شمالی باید اولویت با نیروهای متخصص، متعهد و توسعه‌گرا باشد. این امر مورد توافق مجمع محترم نمایندگان استان و اکثریت گروه‌ها و فعالین سیاسی حامی دولت نیز هست. همکاران پرتلاش بنده در مجلس نیز معتقدند که گزینه‌های توسعه‌گرا بهتر می‌تواند قطار توسعه را به‌پیش براند.

اگرچه ما اعضای مجمع نمایندگان استان مخالف گزینه‌های غیربومی مدنظر وزارت کشور نیستیم اما اولویت ما نیروی بومی مقتدر، کاربلد و آشنا با مشکلات و نیازهاست.

اکثریت اعضا مجمع خواستار تسریع در انتخاب استاندار و تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت استان شده‌اند؛ روز گذشته نیز در تماسی با وزیر محترم کشور این مسئله را پیگیری کردم.

همچنین، همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اعلام کرده‌ام از نیروهای توانمند و متخصص در صورت لزوم در «هرکجای ایران» و «از هرکجای ایران عزیز» حمایت‌های لازم را خواهم کرد؛ ما برای آینده‌ای روشن باید در کنار هم بایستیم‌.

درخاتمه همچون همیشه ارادت قلبی خودم را به همه ساکنان شریف این خطه زیبا از میهن اعلام داشته و از شما می‌خواهم که با دعای خیر، این فرزندتان را در مسیر خدمت و اعتلای نام ایران و توسعه و آبادانی استان خراسان شمالی و مردمان فهیم و غیورش یاری و همراهی بفرمائید.

محمد مهدی شهریاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ