مرکز وکلا به دنبال وحدت و همدلی در خانواده بزرگ قوه قضائیه است

اقتصاد ایران: رئیس مرکز وکلا قوه قضاییه، گفت: مرکز وکلا به دنبال وحدت و همدلی در خانواده بزرگ قوه قضائیه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاحیه بازی‌های فوتسال جام «صلح و سازش» با حضور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و به همراه جمعی از مقامات استان البرز در شهر کرج برگزار شد. حسن عبدلیان پور درباره نیت از برگزاری این جام گفت: مرکز به نیابت از قوه قضائیه به بهانه ایجاد دادگاه‌های صلح و سازش در کشور اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال بین تمام اعضا و خانواده بزرگ قوه قضائیه کرده است.

وی در مورد شرکت کنندگان در این جام افزود: استقبال عزیزان در دادگستری‌های کل استان‌ها، ضابطین و قضات محترم، نیروی انتظامی، ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه بسیار چشم گیر بود و ما با حضور بیست استان با ۲۸۰ تیم و ۴ هزار ورزشکار یک رکورد ورزشی ثبت کردیم.

رئیس مرکز با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد وحدت و همدلی و مودت بین خانواده بزرگ قوه قضائیه بود، گفت: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای تحقق این هدف، این اقدام مهم ورزشی را به عهده گرفت و در کنار کارهای بزرگی امروز در مرکز در حال انجام و شکل‌گیری است این رویداد هم یک اقدامی ماندگار شد، که مایه تحسین همت و غیرت خانواده بزرگ قوه قضائیه است.

عبدلیان پور همچنین در مورد کیفیت برگزاری این بازی‌ها بیان داشت: طی چندین ماه این مسابقات در کشور برگزار شد و پوشش رسانه‌ای خوبی صورت گرفت و موجب استقبال و هیجان شرکت کنندگان گردید که حقیقتاً نظم برگزاری آن قابل تقدیر است.

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات دور مقدماتی ۲۰ تیم به مرحله پایانی راه پیدا کردند و امروز در استان البرز و شهر کرج شاهد دور پایانی این مسابقات خواهیم بود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با قدردانی از خانواده بزرگ قوه قضائیه و سایر بخش‌هایی که در این مسابقات شرکت کردند بیان داشت: امیدواریم ماحصل نتیجه معنوی این مسابقات به دوستی و مودت و تحکیم روابط عاطفی بیشتر بین همه عزیزان در خانواده قوه قضائیه منجر شود چرا که هدف اصلی از برگزاری این مسابقات همین امر بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ