هشدار به بایدن و نتانیاهو؛ «پاسخ ایران بسیار کوبنده خواهد بود»

اقتصاد ایران: بررسی قدرت موشکی و دریایی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان در کنار پرداختن به عملیات طوفان الاقصی در سالگرد آن از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: بعد از عملیات مشروع و قانونی وعده صادق ۲ در برابر تجاوزات گذشته رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، لفاظی‌های مقامات تل آویو درباره پاسخ به این عملیات آغاز شد. این در حالی است که مقامات سیاسی و نظامی کشورمان تهدید کرده‌اند در صورت تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی، پاسخ تهران بسیار دردناک خواهد بود.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛ «پاسخ ایران بسیار کوبنده خواهد بود»

روزنامه رأی الیوم در مقاله‌ای در این خصوص نوشت: مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران بعد از عملیات وعده صادق ۲ اعلام کرد که این تنها گوشه‌ای از قدرت ما است. کشور ایران تعداد بسیار زیادی موشک‌های بالستیک و دیگر انواع موشک‌ها در اختیار دارد. در کنار تمام اینها، باید پهپادهای انفجاری را نیز اضافه کنیم. ممکن است اهداف حملات بعدی ایران علیه اراضی اشغالی پایگاه‌های نظامی این منطقه نباشد. نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شناورهای تندرویی دارد که می‌توانند در هر حمله‌ای از خطوط دفاعی ناوهای آمریکایی عبور کنند. این نیروها همچنین می‌توانند تنگه هرمز را در برابر حرکت ۲۰ درصد از صادرات نفت جهان ببندند که تأثیر گسترده‌ای بر اقتصاد جهانی خواهد داشت. ایران هشدار داده که اگر مورد حمله قرار بگیرد تنها رژیم صهیونیستی را هدف قرار نمی‌دهد بلکه کشورهایی حامی این حمله نیز در تیررس خواهند بود. به همین دلیل خطاب به بایدن و نتانیاهو می‌گوئیم؛ دست به حمله علیه ایران نزنید چرا که پاسخ این کشور بسیار کوبنده خواهد بود.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛ «پاسخ ایران بسیار کوبنده خواهد بود»

روزنامه القدس العربی به مناسبت سالگرد طوفان الاقصی نوشت: ۷ اکتبر یک نقطه تحول در زمینه نظامی به شمار می‌رود. این عملیات تنها به نبرد فلسطینی‌ها و اشغالگران برنمی گردد بلکه برای تمام جهانیان مهم است. طوفان الاقصی از ضعف و شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرده برداشت و افسانه سرویس‌های جاسوسی موساد، امان و برنامه‌هایی مثل پگاسوس را از بین برد. اگر کمک‌های تسلیحاتی کشورهای غربی نبود این رژیم هرگز نمی‌توانست در برابر محور مقاومت تاب بیاورد. موشک‌های مافوق صوت در منطقه و به صورت مشخص در ایران، یمن و لبنان نقش بزرگی در بازآرایی نقشه ژئوپلیتیک منطقه ایفا کردند. با کمک ساخت این موشک‌ها، توازن قوا در برابر رژیم صهیونیستی به وجود خواهد آمد.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛ «پاسخ ایران بسیار کوبنده خواهد بود»

روزنامه سوری الثوره نیز گزارش داد: ده‌ها سال از حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، نسل کشی و مصادره زمین‌های آنها می‌گذرد. بعد از یکسال از عملیات طوفان الاقصی، غزه همچنان بر سر مواضع و اصول خود ایستاده و این یک نقطه سرنوشت ساز در تاریخ جنگ میان اعراب و صهیونیست‌ها به شمار می‌رود. رژیم صهیونیستی هرگز ۷ اکتبر ۲۰۲۳ را از یاد نخواهد برد؛ عملیاتی که بار دیگر مسأله فلسطین را در رأس توجهات و نگاه‌های بین المللی قرار دارد.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛ «پاسخ ایران بسیار کوبنده خواهد بود»

روزنامه سوری الوطن در خصوص فساد آمریکا و رژیم صهیونیستی نوشت: نتانیاهوی جنایتکار به چندین فقره فساد مالی، دریافت رشوه و هدایای غیرقانونی متهم است. این فساد تنها به شخص نتانیاهو محدود نمی‌شود بلکه ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز رشوه‌های زیادی در جریان معاملات تسلیحاتی دریافت کرده‌اند. اوضاع در آمریکا بهتر از اسرائیل نیست. این کشور غرق در پرونده‌های فساد است به طوری که پسر بایدن با اتهامات فساد مالی و سو استفاده از جایگاه پدرش دست و پنجه نرم کرده و همین مسأله در خصوص دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات آمریکا صدق می‌کند.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛ «پاسخ ایران بسیار کوبنده خواهد بود»

روزنامه المراقب العراقی گزارش داد: طوفان الاقصی ترس و وحشت را در جان صهیونیست انداخت به ویژه آنکه مقامات تل آویو به هیچ عنوان انتظار چنین عملیاتی را نداشتند. این عملیات به مثابه سیلی محکم بر صورت ارتش رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود و دروغ‌های تل آویو را در خصوص برتری اطلاعاتی و نظامی اشغالگران رسوا کرد.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛ «پاسخ ایران بسیار کوبنده خواهد بود»

روزنامه یمنی المسیره در خصوص تحولات منطقه نوشت: پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی از جمله ترور اسماعیل هنیه به این دلیل با تأخیر انجام شد تا مجال لازم به تلاش‌ها برای تحقق آتش بس فراگیر در غزه داده شود؛ اما در نهایت مشخص شد که راهی جز واکنش نظامی به این تجاوزات وجود ندارد. چنانچه رژیم صهیونیستی دست به ماجراجویی جدیدی علیه ایران بزند این کشور گام‌های جدیدی را برای افزایش آمادگی خود اتخاذ خواهد کرد. حزب الله لبنان نیز نشان داده که از ترور دبیرکل خود تأثیر نگرفته چرا که یک تشکیلات سازمان یافته با هزاران فرمانده و توان نظامی گسترده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ