مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند

اقتصاد ایران: فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران مرزبانان را ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس در مرزهای کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت هفته انتظامی، علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور در ستاد مرزبانی با سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا دیدار و گفت و گو کرد.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در ابتدای این دیدار، با تبریک هفته انتظامی، گفت: مرزبانی انتظامی مأموریت‌های خود را در ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای کشور دنبال می‌کند و وظیفه تأمین امنیت مرزهای آبی و خشکی کشور را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه مرزبانان در چرخه دفاعی کشور، سینه ستبری دارند، افزود: امروز بحمدالله عقلانیت در مرزبانی و مرزبانان ملموس و مبرهن است، همکاران ما با آموزش‌های فراگرفته و تجهیزات موجود به نحو احسن از حدود و ثغور ایران اسلامی پاسداری و حراست می‌کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه مرزبانان در سراسر کشور امور تاکتیکی و رزمی، معاهدات مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان را بر عهده دارند، تصریح کرد: مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و مردم و مرزنشینان قدردان زحمات این عزیزان در تأمین امنیت پایدار مرزهای کشور هستند.

سردار گودرزی اقدامات جهادی در مرز را تأثیرگذار در امنیت کشور دانست و گفت: جهاد در مرزبانی ادامه دارد و خوشایند سازی محیط خدمتی که مؤلفه مهم در ایجاد روحیه در بین کارکنان است، دنبال می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت کشور را مهم قلمداد کرد و اظهار کرد: دستگاه قضائی دوشادوش انتظامی کشور، مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد می‌کنند و هماهنگی و همدلی بین این دو دستگاه، موجب افتخار و غرور کشور شده است.

اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه انتظامی

علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران نیز در این دیدار با تبریک هفته انتظامی، گفت: توفیق حاصل شد امروز در جمع نورانی شما مرزبانان و مدافعان نظم و امنیت جامعه و کشور حضور پیدا کنم و از این موضوع خرسندم.

وی با اشاره به جایگاه و نقش انتظامی در کشور، افزود: فراجا، نیرویی اجتماعی محور و در بطن مردم و برای مردم است، امروز بزرگترین سرمایه انتظامی اعتماد مردم است و مردم فراجا عظیم را حافظ جان، مال و ناموس خودشان می‌دانند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: در بین نیروهای مسلح، مردمی‌ترین نیرو فراجاست و هیچکدام از نیروهای مسلح وظایف متعدد با مردم همانند انتظامی ندارند.

القاصی مهر با اشاره به امنیت پایدار مرزهای کشور تصریح کرد: اگر امروز امنیت پایدار در سطح جامعه وجود دارد، مرهون شهامت، ایثار و مجاهدت شما مرزبانان و پلیس است که با تقدیم جان خود در مقابل ناامنی ایستادگی می‌کنید و می‌بینیم که چگونه جوانان مخلص و ارزشمند در عرصه‌های مختلف جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

وی با بیان اینکه هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست و در سایه امنیت موفقیت شکوفا می‌شود، افزود: مرزبانان در مقابل ورود هرگونه قاچاق و مواد مخدر به مرزها ایستادگی می‌کنند و امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

این مقام مسئول، امنیت زلال مرزهای ایران اسلامی را غیر قابل توصیف دانست و گفت: مرزهای ما امروز از یک امنیت و صلابت بسیار بالایی برخوردار است و حضور تک تک شما در مرزها، اقتدار و اراده ایران اسلامی را به تمام دنیا عرضه می‌کند و بایستی قدردان حضور عزیزان در جای جای مرزها باشیم.

دیدار سردار گودرزی با تنی چند از خانواده شهدای مرزبانی

فرمانده مرزبانی انتظامی به مناسبت گرامی‌داشت هفته انتظامی در دیدار با تنی چند از خانواده شهدای مرزبانی فراجا و تعدادی از جانبازان، شهدا و جانبازان را گنجینه ارزشمند و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: به برکت خون شهدای عزیز و دعای خیر پدران و مادران شهدا، این نظام و انقلاب با افتخار پابرجاست.

وی در ادامه حضور در جمع گرم و صمیمی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را مسرت بخش خواند و عنوان کرد: دیدار با جامعه ایثارگری و خانواده شهدا یک توفیق الهی است که موجب کسب روحیه از این عزیزان می‌شود.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه شهدا مایه مباهات و فخر کشور هستند، بیان کرد: شهدای عزیز با ایثار و فداکاری در جبهه‌های مختلف دفاع از مرزهای کشور، این پیام را به جامعه دادند که برای دفاع از اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تا پای جان ایستادگی کرد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا ادای دین به آنان و زمینه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت آنان است، خاطرنشان کرد: فرزندان شما در مرزبانی فراجا راه شهدای عزیز را ادامه داده و برای امنیت مرزها و جامعه و بقای انقلاب، جان خود را نیز فدای این مرز و بوم خواهند کرد.

گفتنی است؛ سردار گودرزی به مناسبت گرامی داشت هفته انتظامی ۱۴۰۳، با خانواده شهید مرزبانی سرتیپ دوم غلامرضا صادقی فرد و شهید سرتیپ دوم اکبر نجفی و تعدادی از جانبازان و ایثارگران مرزبانی فراجا در تهران دیدار و گفت و گو کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ