تعامل نیروی انتظامی و مردم تضمین کننده امنیت در جامعه است

اقتصاد ایران: رشت-استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش در جامعه گفت: تعامل نیروی انتظامی و مردم تضمین کننده امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌شناس صبح سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان به مناسبت هفته ناجا ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای عزیز فراجا و قدرانی از تلاش‌های صورت گرفته، با اشاره به فراگیری پلیس در راستای ایجاد امنیت در جامعه اظهار کرد: نیروی انتظامی به واسطه وظایف، گستردگی زیادی در جامعه دارد و مردم در طول سال حداقل چندین بار برای انجام برخی از امور به نیروی انتظامی مراجعه و مأمورین پلیس نیز با آغوشی باز موضوعات مردم را رسیدگی می‌کنند.

حق شناس با تأکید بر لزوم توجه به نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و توسعه در جامعه گفت: تعامل نیروی انتظامی و مردم، تضمین کننده امنیت در جامعه و همانند اکسیژن برای جامعه مدنی است.

استاندار گیلان با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی تحت عنوان «پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» بیان کرد: مشکلات گذشته در حوزه قانون و موضوع آینده کشور در بحث هوشمندسازی است، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص این مهم، باید به‌طور جد در ارتقای هوشمندسازی و قانون مداری در حوزه‌های مختلف تلاش کرد.

حق‌شناس، هوشمندسازی را راهبرد آینده جهان و جمهوری اسلامی دانست و افزود: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای ایجاد هوشمندسازی جامعه در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید تدبیری اتخاذ کرد که مردم برای انجام امور خود کمترین مراجعات حضوری را به دستگاه‌ها داشته باشند، تصریح کرد: حرکت به سوی الکترونیکی کردن و هوشمند سازی امور برای تسریع در کار مردم و ایجاد رضایتمندی عمومی نقش بسزایی دارد که مورد تاکید است.

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش‌های مؤثر فراجا در کشور و همچنین استان گیلان، بیان کرد: آنچنانکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین ارکان امنیتِ کشور، نیروی انتظامی است، البته این رکن عظیمِ امنیت را نیروهای انسانی که اغلب آنها کارآمد، شریف و زحمتکش هستند تشکیل داده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ