زنان با جهاد تبیین می‌توانند عملیات روانی دشمن را خنثی کنند

اقتصاد ایران: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: زنان ما می‌توانند با جهاد تبیین ترفندهای دشمنان را برملا کنند و موجب شکست عملیات روانی دشمن در عرصه فضای مجازی شوند.

مینا بیابانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص واقعه شهادت سید حسن نصرالله و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اثر آن بر جامعه بانوان کشور گفت: این اتفاقات و حوادث اولین حادثه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، اما شکل متفاوتی دارد و عرصه و گستره آن فرق می‌کند. ما در دوران دفاع مقدس هم شاهد شرایط مشابه امروز بودیم و لذا حضور و اثرگذاری بانوان مانند زمان دفاع مقدس و زمان تشکیل نهضت اسلامی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

وی افزود: ما بهترین نمونه آن را در حوادث اخیر دیدیم حضور بانوان به همراه فرزندان‌شان در تجمعاتی که علیه رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود یا حضور مادران و بانوان کشور در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه و لبنان قابل توجه است. در بسیاری از مناطق کشور دیدیم که بانوان کشور ما زیورآلات خودشان را برای کمک به مردم غزه و مردم لبنان اهدا کردند.

بیابانی مطرح کرد: حضور مستمر زنان و شعارهای حماسی آنان برای نابودی رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ما عرصه را خالی نخواهیم گذاشت، حمایت‌هایی که برای حضور فرزندان و همسران‌شان در مقابله و مواجهه با رژیم غاصب صهیونیستی دارند، نشان‌دهنده این است که بانوان ما نه تنها مرعوب این تهدیدات رژیم صهیونیستی نشده‌اند، بلکه بسیار با انگیزه‌تر برای دفاع از کیان اسلام و دفاع از مردم مظلوم غزه و کشور عزیزمان در مقابله با دشمن صهیونیستی آمادگی دارند.

وی همچنین ادامه داد: مانند دفاع مقدس بانوان ما آمادگی دارند که جوانان، همسران و پدران‌شان را برای دفاع از اسلام و ایران به سمت جبهه‌های نبرد بفرستند لذا بانوان ما همچون زمان دفاع مقدس محکم مستحکم در مقابل تهاجم صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کنند و مشوق مردان و فرزندان‌شان برای مقابله با این رژیم غاصب کودک‌کش هستند.

بیابانی در رابطه با نقش بانوان در عرصه مقاومت نیز اظهار داشت: بانوان ما در چند محور می‌توانند عملیات داشته باشند. در عرصه دفاع نرم و جهاد تبیین می‌توانند ترفندهای دشمنان را برملا کنند و بر ضد رژیم صهیونیستی مردم را آگاه کنند. در فضای مجازی با تولید محتواهای مناسب برای مقابله با رژیم صهیونیستی، اهداف شوم آن را در منطقه برملا کنند.

وی افزود: حوادث ناگوار و وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی در مقابله با مردم مظلوم غزه و فلسطین و زنان و کودکان لبنانی به وجود آورده است را با تولید محتواهای مناسب در فضای مجازی می‌توانند برملا کنند و اذهان عموم مردم جهان را نسبت به وحشی‌گری‌های این رژیم غاصب و تبهکار و همین‌طور اهداف پلید آگاه سازند.

بیابانی روحیه بخشی و دفاع نرم و آگاهی بخشی را اولویت زنان دانست و بیان کرد: اولویت بانوان روحیه بخشی به مردان جنگی است. جنگ روانی که دشمن ایجاد می‌کند با حضور میدانی و ارتباط چهره به چهره در بین مردم شکسته می‌خورد. دشمن می‌خواهد روحیه مردم را تضعیف کند. زنان می‌توانند اقداماتی را که از پیروزی دشمن در عرصه عملیات روانی جلوگیری کند را در پیش بگیرند. ضمن اینکه پشتیبانی‌های بانوان می‌تواند کمک کننده باشد. جمع‌آوری کمک‌های مردمی، زیورآلات و چیزهایی که می‌تواند برای جبهه مقاومت مورد استفاده و ضروری باشد اموری هستند که بانوان ما اقداماتی برای آن انجام داده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ