بنیاد شهید ۱۲۰ تشکل‌ ثبت شده دارد/ حل مشکلات با تشکل‌ها

اقتصاد ایران: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما به این موضوع باور داریم که با ظرفیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر همه مشکلات جامعه ایثارگری حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست هم اندیشی دبیران و کارگروه‌های تخصصی تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر ظرفیت‌های عظیم و پشتوانه علمی کشور هستند که باید قدر آن‌ها را دانست.

وی با بیان خاطره‌ای گفت: سال ۶۹ که از اسارت نیروهای بعثی آزاد شدیم، خدمت آیت الله حسین مظاهری در قم رسیدیم. مرحوم حجت الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی فرد آنجا بود. ما تازه از اسارت برگشته بودیم. درس خود را رها کرده بودیم و شغل نداشتیم و مسائل پیچیده بسیاری پیش روی ما بود. آیت الله مظاهری به ما فرمودند «انسان ها دو وجه دارند، یک وجه ثبوتی و یک وجه اثباتی. در وجه اثباتی فرد مدارج علمی را طی می‌کند تا خود را اثبات کند اما در وجه ثبوتی یک ویژگی دارد که خداوند به ذات و درون انسان عنایت می‌کند که مدارج اثباتی را که طی نکرده مورد قبول و پذیرش طرف مقابل قرار گیرد.» شما هم به برکت خون شهدا به وجه ثبوتی رسیده‌اید و مورد پذیرش قرار می‌گیرید. قدر این را بدانید.

اوحدی گفت: موضوع تشکل‌ها موضوع بسیار حساس برای جامعه ایثارگری است. بنیاد شهید دارای ۱۲۰ تشکل‌های ثبت شده دارد که کارهای پژوهشی انجام می‌دهند و هر کدام توانمندی خاصی دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: وجود تشکل‌های شاهد و ایثارگر یک ارزش و یک ثروت است که ما باید قدردان آنها باشیم و ناشکری نکنیم. به اعتقاد ما تشکل‌های شاهد و ایثارگر بخشی از نعمت خداوند است. ما به این موضوع باور داریم که با ظرفیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر همه مشکلات حل خواهد شد. اگر عقل سلیم در بنیاد باشد که قطعاً هم است هر گره‌ای که در این مسیر باشد اگر درست رو آوریم به تشکل‌ها و به عنوان ظرفیت عظیم به آنها نگاه کنیم قطعاً می‌تواند حلال مشکلات ما باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ