علاقمندان در فراخوان سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» شرکت کنند

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: علاقمندان در فراخوان سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» تا ۱۵ آبان ماه شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی با بیان اینکه فراخوان سومین جشنواره منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» منتشر شد، اظهار کرد: بسط و تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، تبیین نقش محور هنر مقاومت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحکیم ارتباطات و مبادلات فرهنگی با موضوع ایثار، جهاد و شهادت و همدلی اجتماعی در سطح کشور و منطقه از مهمترین اهداف این فراخوان محسوب می‌شود.

اسمعیلی افزود: این فراخوان با موضوع‌های ایثار - شهدا و ایثارگران، ایثار - مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، ایثار - عفاف، حجاب و سبک زندگی در مکتب ام‌الشهدا، ایثار – شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، ایثار - شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، ایثار – بانوان عاشورایی، ایثار - فرهنگ فاطمی و رسالت امروز و ایثار – در دروان معاصر و سبک زندگی ایثارگرانه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: جشنواره یاد شده، در سه بخش دانش‌آموزی در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی و بزرگسال و ویژه جامعه ایثارگری در رشته‌های نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشی‌خط، نقاشی دیجیتال و نقاشی‌خط دیجیتال، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک (طراحی پوستر)، کاریکاتور و مجسمه‌سازی برپا می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به میزبانی استان قزوین با حضور استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، تهران بزرگ، شهرستان‌های استان تهران، البرز و اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ آبان ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی استان قزوین به آدرس ایمیل: tajasomiisaar۲@gmail.com ارسال کنند.

این مقام مسئول افزود: اعلام نتایج نهایی این فراخوان پایان آبان‌ماه و زمان برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای آذر و دی ماه سال جاری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ