هُویتِ جدید بصری سی‌گُل؛ تولدی دِگر

اقتصاد ایران: لابراتوار دکتر اخوی به اهـتمامِ پدرم، مرحوم دکتر نصرالله اخوی در سال 1369 پا به عرصه‌ی کسب و کار در صنعتِ آرایشی و بهداشتی گذاشت. کوله بارِ تجربیاتِ ارزشمند وی، که حاصل چهل سال همکاری ممتد با متخصصینِ چیره دست و لابراتوارهای سرشناسِ بین المـــللی از جمله گروه لورِآل، ویشی و لانکوم و نظارت بر تولیدِ آنان در کشور بود، بهـــــــانه ای برای تولدِ نام تجاری سی گُل شد.

از بهار امسال، به تدریج محصولات سی گُل با هویت و بسته بندی جدید به بازار معرفی شدند. 

لابراتوار دکتر اخوی به اهـتمامِ پدرم، مرحوم دکتر نصرالله اخوی در سال 1369 پا به عرصه‌ی کسب و کار در صنعتِ آرایشی و بهداشتی گذاشت. کوله بارِ تجربیاتِ ارزشمند وی، که حاصل چهل سال همکاری ممتد با متخصصینِ چیره دست و لابراتوارهای سرشناسِ بین المـــللی از جمله گروه لورِآل، ویشی و لانکوم و نظارت بر تولیدِ آنان در کشور بود، بهـــــــانه ای برای تولدِ نام تجاری سی گُل شد.

تمرکز بر رویِ کیفیت، بافت همچنین ظاهرِ محصول و نهایت بهره‌وری از بُنیه‌ی علمی و تحقیقاتی که تضمینی برای آثارِ بالینی مورد انتظارِ مصرف کنندگان بود، از همان ابتدا به عنوان خط مشی در نقشه‌ی راه لحاظ شد. این اندیشه، تفکُرِ کلاسیکِ فعال سازی ابزارهای رسانه‌ای رایج و بهره مندی از رویه‌ی استفاده از نفوذِ جامعه‌ی پزشکی برای ترویج استفاده از فرآورده‌ها را از ذهن بیرون و تمام توجه را معطوف به موضوعِ کیفیت و رعایت ایمنی در تمام مسیرِ انتخاب، سفارش، همچنین تولیدِ محصول کرد.

ضمن باور به این مهم، که انتخاب چنین رویه‌ای اُفق مشخصی را به عنوان چشم انداز برایمان ترسیم نمی‌کرد، با این حال در ایستگاهِ اول با انتخابِ پنج فرمول، برنامه‌ی راه اندازی تدوین و کلید خورد. بدین ترتیب کرمِ مرطوب کننده‌ی فاقد لانولین و حاوی انگزولون، کرم بادام، کرم بی رنگ کننده و در نهایت کرم‌های آ اچ آ برای رفع تیرگی پوست و لک های پوستی بود که وجهه‌ای تخصصی به سبد محصولات لابراتوار می‌داد، به بازار عرضه شد. این محصولات با بسته بندی، شکل و ظاهری بهِ روز و کیفیتِ منطبق با استانداردهای بین المللی، که آوردِ تجربیاتِ سالهای متمادی پدر بود، در آن زمان و به سرعت، مورد استقبال مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفت.

در این سالها با گذشتِ هر دهه و به مرور، نسبت به بروز رسانی بسته بندیِ و فرمولاسیونِ محصولات لابراتوار دکتراخوی قدم برداشته‌ایم تا استانداردهای به روزجهانی را حفظ و انتظارات مصرف کنندگان عزیزمان، در گذرِ زمان را برآورده سازیم.

هُویتِ جدید بصری سی‌گُل؛ تولدی دِگر

هُویتِ جدید بصری سی‌گُل؛ تولدی دِگر

از دو سال قبل و با توجه به نزدیک شدن به سی و پنجمین سالگرد تاسیسِ لابراتوار دکتر اخوی اندیشه‌ی یک پوست اندازی بنیادین در هویت بصری مِن جمله نشان و بسته بندی در ذهنم نقش بست. با توجه به اینکه سنخیتِ چنین تغییراتی ریسک بسیاری را همراه دارد، وجودِ اطمینان و باورِ قوی، هم به نام تجاری سی گُل و هم به کیفیت و اثر بخشی در ذهن مصرف کنندگان، به ما دلگرمی داد که زمان برداشتنِ چنین قدمِ بزرگی، فرا رسیده است.

در مرحله خلقِ ایده، اهتمام داشتم بسته بندی وجهه‌ی به روز و اروپایی داشته باشد و در آنِ واحد شخصیتِ علمی خود را حفظ کند. در مرحله بعدی تمام فرمولاسیون‌ها با تلاش تیمِ تحقیق و توسعه، بررسی و با همان بافت و عنوان در هر جایی که نیازی رصد شد، به روز شدند. در بعضی از موارد، مواد اولیه ی خاص با موادی موثرتر، جایگزین شدند.

از بهار امسال و به تدریج محصولات سی گُل با هویت و بسته بندی جدید به بازار معرفی شدند. استقبال از تغییرات، برای ما دلگرم کننده است و بیش از بیش ما را به تمرکز مطالعات با محوریت، نیازهایِ روز مصرف کنندگان ترغیب می‌کند.

سی گُل امروزه به لطف اطمینان و انتخاب مصرف کنندگان ایرانی، نامی آشنا و بلند آوازه در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور است و با ارایه‌ی تنوع و حفظ کیفیت، جای خود را در دل مردم ایران عزیزمان و پزشکانِ متخصص، که سرمایه اصلی و محرک رشد ما، در طی تمام این سالها بوده اند، باز کرده است.

انگیزه و آرزوی قلبی‌مان این است، که بتوانیم در آینده نزدیک، سی گُل را به عنوان یک نام تجاری بین المللی و با افتخار هر چه بیشتر به جهان معرفی کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ