ترجمه آخرین رمان یوسا وارد بازار نشر شد

اقتصاد ایران: کتاب «سکوتم تقدیم به شما» آخرین رمان ماریو و ارگاس یوسا با ترجمه مجدالدین ارسنجانی توسط نشر لگا منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سکوتم تقدیم به شما» آخرین رمان ماریو و ارگاس یوسا به تازگی با ترجمه مجدالدین ارسنجانی توسط نشر لگا منتشر و روانه بازار نشر شده است.

رمان جدیدِ برندهه جایزه نوبل، ماریو و ارگاس یوسا، داستان مردی است که رؤیای ساختن کشوری آرمانی از طریق موسیقی را دارد و در تلاش برای نوشتن کتابی دربارهه آن دیوانه شد.

تونی اسپیلکوئِتا روزهایش را به کار در مدرسه و نیز عشق بزرگش موسیقی پرویی می‌گذراند که از جوانی در حال پژوهش درباره آن بوده. یک روز، تماسی تلفنی‌ای زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. دعوتی برای شنیدن ساز گیتارنوازی ناشناخته؛ لَلو مولفینو، که به نظر می‌رسد که گواه اندیشه‌ای است که مدت‌هاست درگیر آن بوده؛ نیروی نهفته در موسیقی فراتر از لذت‌های فردی ست. موسیقی می‌تواند انقلاب کند.

داستان و جستار به نحوی جادویی در این رمان در هم آمیخته‌اند، رمانی که برنده جایزه نوبلِ پرویی دوباره در آن به مسئله آرمان‌شهر می‌پردازد.

ماریو وارگاس یوسا، نویسنده بزرگِ اهل آرکیپا در پرو، پس از شصت سال فعالیت حرفه‌ای، در آستانه ۸۸ سالگی به یک‌باره اعلام می‌کند، با رمان «سکوتم تقدیم به شما» و بعد از نوشتن مقاله‌ای درباره ژان پل سارتر که در جوانی استادش بود، قصد دارد بازنشسته شود.

وارگاس یوسا بعد از خلقِ شاهکارهای بسیاری در گونه رمان (از قبیل؛ خانه سبز، گفتگو در کاتدرال، جنگ آخرالزمان و سورِ بز) پیش از بازنشستگی تصمیم گرفته تا به پروی عزیز و غم‌انگیزش بازگردد که از شکاف‌ها و پیش‌داروی‌های اجتماعی در رنج است.

این کتاب با ۲۶۳ صفحه و قیمت ۳۰۵ هزار تومان عرضه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ