تقدیر مدیران استان قزوین از سردار «حاجی زاده»

اقتصاد ایران: قزوین- مدیران و مسئولان استان قزوین با صدور پیام‌هایی از سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، با افتخار آفرینی سردار امیرعلی حاجی‌زاده در عملیات وعده صادق ۱ و ۲ و همچنین کسب نشان فتح از دستان فرماندهی معظم کل قوا مدیران و مسئولین استان قزوین با صدور پیام‌های جداگانه ای ضمن تشکر از زحمات این فرزند استان قزوین کسب نشان فتح را به او تبریک گفتند.

نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران خار چشم دشمنان است

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با صدور پیامی کسب اظهار کرد: اهدا نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری به سردار حاجی زاده کام مردم قزوین را شیرین کرد.

در این پیام آمده است:

مردم شریف استان قزوین و اهالی عزیز و قهرمان‌پرور بخش خرمدشتنام پرآوازه فرزند برومند بزرگ ایران و استان قزوین این روزها بیش از هر زمان دیگری بر جان و دل ملت‌های آزاده و حامی مستضعفان عالم نشسته و این سردار رشید و مقتدر سپاه اسلام در سایه الطاف الهی، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و دعای خیر شما دلدادگان مکتب عاشورا، در عرصه نبرد با باطل خوش می‌درخشد.

مردم ولایی و غیور استان قزوین روز گذشته سردار سرافراز «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده بصیر، شجاع و مهربان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مفتخر به دریافت نشان فتح از دستان مبارک رهبر عزیزمان و فرماندهی معظم کل قوا شد.

کسب این نشان ارزشمند پس از فرماندهی شجاعانه، موفق، مؤثر، درخشان و دلنشین در عملیات بزرگ وعده صادق ۲، کام همه ما را شیرین کرد. این افتخار بزرگ، شورآفرین و اطمینان‌بخش را به سردار حاجی‌زاده عزیز، فرمانده دلاور و یاور رهبری مقتدر، تبریک گفته و توفیقات ایشان و نیروی هوافضای سپاه را که به خار چشم دشمنان و بدخواهان این آب و خاک و به طور کلی جغرافیای مقاومت عزیز تبدیل شده، از خداوند بزرگ مسالت دارم.

تقدیر مدیران استان قزوین از سردار «حاجی زاده»

تبریک استاندار قزوین به فرمانده هوا و فضای سپاه

محمدمهدی اعلایی نیز با انتشار پیامی در فضای مجازی کسب نشان فتح را به سردار حاجی زاده تبریک گرفت.

اعلایی در این پیام که با انتشار عکس حاجی زاده همراه بود، عنوان کرد: «فرزند استان قزوین دریافت نشان فتح و کسب رضایت ولی امر مبارکتان باد. ان شاء الله اهتزاز پرچم فتح در مسجد الاقصی».

سردار حاجی زاده افتخار بزرگ استان قزوین

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی دریافت نشان فتح را به فرمانده دلاور ایران اسلامی «سردار حاجی زاده» فرزند برومند قزوین تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

دریافت نشان فتح توسط فرمانده دلیر ایران اسلامی سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده شجاع نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستان مبارک فرمانده کل قوا مایه مباهات و افتخار همه ایرانیان، به ویژه مردم شریف استان قزوین است.

این نشان، تجلیلی شایسته از شجاعت، درایت و هوشمندی سرداری است که با هدایت و فرماندهی عملیات درخشان و پیروزمندانه وعده صادق یک و ۲ در خونخواهی شهیدان والامقام جبههٔ مقاومت و مجازات رژیم صهیونی، برگ زرینی دیگری را بر افتخارات ایران اسلامی افزود. عملیاتی که با دقتی شگفت‌انگیز و هماهنگی بی‌نظیر، با بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های نوین ضمن حمایت و پشتیبانی از جبههٔ مقاومت، به‌ویژه فلسطین و لبنان، پیام روشنی به دشمنان داد که ایران اسلامی در دفاع از کیان و آرمان‌های خود، مصمم و شکست‌ناپذیر است.

مردم شریف استان قزوین به داشتن چنین فرزند برومندی افتخار می‌کنند و به یقین این افتخار به همه ایرانیان تعلق دارد. از خداوند متعال برای سردار حاجی‌زاده توفیق روزافزون در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که این پیروزی، آغاز فصل جدیدی از افتخارات ایران اسلامی باشد.

گفتنی است سردار امیرعلی حاجی زاده اهل خرمدشت تاکستان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ