این اتفاق، شاید مجیدی را سرمربی استقلال کند!

اقتصاد ایران: گزینه‌های سرمربیگری در استقلال در حال محدود شدن هستند.

فرهیختگان: در میان گزینه‌‌های مطرح‌شده برای هدایت استقلال، در این مدت نام‌‌های بزرگی همچون خاوی گارسیا، ژوزه پسیرو، آندره‌آ استراماچونی، ریکاردو ساپینتو و یکی، دو گزینه از کشورهایی مانند فرانسه و برزیل مطرح شده و این درصورتی است که از فرهاد مجیدی نیز به‌عنوان جدی‌ترین گزینه داخلی هدایت استقلال در این مدت نام برده شد که البته این چهره محبوب طی روزهای اخیر در گفت‌وگویی ضمن تشکر از اعتماد مدیران استقلال، این پیشنهاد را رد کرد و حاضر به بازگشت به استقلال نشد. 

نکته جالب اینکه در روزهای گذشته کارنامه حدود 30 تا 40 سرمربی خارجی موردبررسی قرارگرفتند اما بیشتر از هر همه اسامی‌ای مانند پسیرو، استراماچونی و ساپینتو مطرح شدند. بااین‌حال پسیرو که تجربه زیادی در فوتبال بین‌المللی دارد، یکی از گزینه‌های جدی به‌شمار می‌رود اما این چهره به‌همراه یک سرمربی فرانسوی و چند سرمربی مطرح دیگر به‌خاطر فضای حاکم بر منطقه و احتمالات پیش‌رو، درخواست استقلال را رد کرده‌اند. همچنین استراماچونی ایتالیایی پیش از این دوره موفقی در استقلال داشته و موردتوجه هواداران و مدیران باشگاه هم بوده است. توقعات مالی بیش‌ازاندازه این سرمربی درنهایت باعث شد مدیران این باشگاه عطای همکاری با سرمربی ایتالیایی را به لقایش ببخشند و نام وی را از جمع گزینه‌ها خارج کنند. سرانجام نام ساپینتو به‌دلیل محبوبیتش نزد هواداران مطرح شد، اگرچه محرومیت او مشکلاتی ایجاد کرد که درنهایت همین مورد و البته سابقه برخی اقدامات و رفتارهای دور از ذهن این سرمربی در برهه‌های زمانی حساس باعث شد نام این سرمربی هم از جمع گزینه‌های خارجی استقلالی‌ها خارج شود. 

همچنین در این مدت صحبت‌هایی از بازگشت دوباره پتف به جمع گزینه‌های سرمربیگری استقلال شنیده می‌شد که این موضوع به‌هیچ‌عنوان صحت ندارد. این در شرایطی است که مدیران باشگاه وعده داده‌اند تا چهارشنبه سرمربی جدید تیم را معرفی خواهند کرد. از سوی دیگر از آنجا که استقلال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هنوز نتیجه لازم را کسب نکرده است، هواداران این تیم مشتاقانه منتظر روشن شدن وضعیت نیمکت این تیمند تا این سرمربی خارجی با سامان دادن به شرایط فنی استقلال هرچه سریع‌تر این تیم را دوباره روی ریل بیندازد و از استقلال فصل جدید در ایران و آسیا یک مدعی بسازد. شاید تمام این اتفاقات باعث شوند دوباره فرهاد مجیدی سکان‌دار آبی‌پوشان شود.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ