استان بوشهر در خط مقدم مبارزات ضد استعماری است

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در خط مقدم مبارزات ضد استعماری است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در اجتماع بزرگ بوشهر پایتخت مقاومت در تالار ۹ دی بوشهر با گرامیداشت یاد شهید نادر مهدوی و همرزمان شهیدش، اظهار کرد: استان بوشهر در تاریخ مبارزات ضداستعماری ایران دارای جایگاه فوق العاده مهمی است بطوری که در عرصه پژوهش تاریخی به عنوان پایتخت مقاومت و مبارزات ضداستعماری شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تاریخ مبارزات ضداستعماری در استان بوشهر قریب ۵۰۰ سال سابقه دارد، افزود: ویژگی مبارزات ضداستعماری در استان بوشهر، حفظ دیانت و توانمندی هرچه بیشتر در عرصه مقاومت بوده است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه مقاومت در استان بوشهر یک فرهنگ است، بیان کرد: انگلستان چهار بار به استان بوشهر حمله کرده و هر بار علما و مردم این دیار حماسه آفریدند و آنها را شکست دادند بطوری که الان نام و نشانی از انگلیسی‌ها جز گورستان ننگشان در استان بوشهر نیست.

وی ادامه داد: بوشهر یک استان ولایی و مقاوم و با فرهنگ در جغرافیای جهان اسلام برشمرده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت یاد شهدای خلیج فارس در نبرد مستقیم با آمریکا، گفت: ناوگروه ذوالفقار در برابر نیروی دریایی آمریکا مستقر در خلیج فارس ایستاد و به آنها ضربه زد و اکثر این عزیزان به شهادت رسیدند که این نشان از ریشه تاریخی این استان در مبارزات ضداستعماری و ولایت‌مداری نسبت به رهبر است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در خط مقدم مبارزات ضد استعماری است، بیان کرد: انگلیس هر وقت به این استان حمله کرده شکست خورده است، آمریکا نیز دو بار به مرزهای آبی استان بوشهر تجاوز کرد که بار اول شکست خوردند و بار دوم هم دستگیر و شکست دیگری تجربه کردند.

آیت الله صفایی بوشهری ابراز کرد: حتی زنان این استان در منطقه لرده در مقابل قشون انگلیس ایستادند.

وی گفت: بنابراین بوشهر استان دیانت و مقاومت بر اساس ولایت‌مداری است و الان هم با تمام توان و قدرت بر اساس نظام ایمانی و اعتقادی که دارد در خدمت مقام معظم رهبری امام خامنه ای است.

وی با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی، افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشورهای محور شرارت بدانند که با شهادت یک فرمانده حرکت مقاومت تعطیل نمی‌شود، بلکه تازه با ایمان بالاتر و شدت بیشتر و کوبندگی افزون آغاز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: با شهادت امام حسین (ع) مکتب حسین (ع) شکل گرفت و الان می‌بینید این مکتب حرف اول در عرصه مقاومت جهانی در مقابل جبهه زور و اسلام‌ستیزی می‌زند و نظم آینده جهان نه نظمی آمریکایی بلکه نظمی حسینی به رهبری مهدی آل محمد (ص) است.

وی یادآور شد: ما اعلام می‌کنیم تمام مردم استان بوشهر تحت لوای ولایت مقام معظم رهبری و هدایت‌ها و بشارت‌های ایشان است و هر کشوری بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به جغرافیای ایران اسلامی کند با بزرگترین مقاومت مردم بوشهر رو به رو خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ