چهل و هشتمین سالروز صعود مشترک ایران و ژاپن برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: همدان- رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: چهل و هشتمین سالروز صعود مشترک ایران و ژاپن نکوداشت محمدجعفر اسدی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنکار مهر، رضوان سلماسی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهل هشتمین سالروز صعود مشترک ایران و ژاپن اظهار کرد: چهل و هشتمین سالروز صعود مشترک ایران و ژاپن نکوداشت محمدجعفر اسدی برگزار می‌شود.

وی افزود: محمدجعفر اسدی اولین ایرانی فاتح قلل ۸ هزار متری است.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با اشاره به فعالیت این هیئت گفت: هر ۱۰ شهرستان استان همدان فعال بوده و ۱۷ باشگاه نیز در استان فعالیت می‌کنند.

سلماسی خاطرنشان کرد: همچنین ۷ هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته دارای بیمه ورزشی در رشته کوهنوردی و سنگنوردی در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه در این ایام میزبانی‌های مختلفی در استان همدان داشتیم، بیان کرد: مسابقات جام فجر، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و چندین دوره مسابقات داخلی و انتخابی در استان همدان برگزار کردیم.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان عنوان کرد: بهمن سال گذشته برای دیواره سنگنوردی مسابقات جام فجر ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم و با زیرساخت‌هایی که در حال حاضر داریم شرایط برای برگزاری میزبانی‌های ملی و فراملی در همدان فراهم است.

سلماسی با اشاره به گروه‌های کوهنوردی گفت: فعالیت گروه‌های کوهنوردی زیر نظر باشگاه‌های کوهنوردی مجاز بوده و سایر گروه‌هایی که مجوزی از ما و اداره کل ورزش و جوانان ندارند مجاز به فعالیت نیست.

وی افزود: در همدان در هفته چندین هزار نفر به واسطه نزدیک کوهستان الوند به کوهپیمایی می‌روند و اگر گروه‌های کوهنوردی خلاف عفت عمومی فعالیت نکنند و در راستای ورزشی باشند ما مشکلی نداریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ