تجلیل از ۱۷ هنرمند در جشن مهر سینمای استان مرکزی

اقتصاد ایران: اراک- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: از ۱۷ هنرمند حوزه سینما در آیین اختتامیه جشن مهر سینمای ایران در این استان تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی فر عصر دوشنبه در آئین اختتامیه جشن مهر سینمای ایران در استان مرکزی، اظهار کرد: حوزه سینما باید فرهنگسازی و جریان سازی شود تا با افزایش استقبال مردم این استان همراه شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن مهر سینمای ایران از اول تا هشتم مهر در استان مرکزی افزود: جشنواره مهر سینمای ایران در راستای ایجاد عدالت فرهنگی برای سومین سال متوالی است که برگزار می‌شود که انتظار است برای ارتقای جایگاه سینما در استان مرکزی، ارگان‌های دیگر تعامل و هم افزایی لازم را داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: برگزاری این جشنواره با هدف توجه ویژه به هنرمندان حوزه سینمای شهرستان‌ها، حمایت و شناسایی استعدادها این جامعه هدف است که چند هنرمند برگزیده سینمای امروز مرکزی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

محمودی فر ادامه داد: جشن مهر سینمای ایران در واقع یک دورهمی است که حضور مردم و تعداد سالن‌ها را افزایش دهیم چرا که بر این باور هستیم توجه به این مهم می‌تواند کمک شایانی به اشتغال و بهبود اقتصادی کشور داشته باشد.

وی گفت: همزمان با برگزاری جشن مهر سینمای استان مرکزی، برگزاری چهار کارگاه، اکران و تحلیل فیلم‌های کوتاه، برگزاری ۲ کارگاه آموزشی در ساوه و اراک، اکران ۴ روز فیلم در استان مرکزی به صورت نیم بها همچنین اکران فیلم سینمای سیار در مناطق کم برخوردار استان مرکزی انجام شد.

محمودی فر گفت: در آئین اختتامیه جشن مهر سینمای استان مرکزی از ۱۷ نفر از فعالان حوزه سینما تجلیل می‌شود و امید است در آینده نزدیک شاهد توسعه پیشرفت حوزه سینمایی و هنرمندان این عرصه باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ