اسرائیل به دست نیروهای مقاومت نابود می‌شود

اقتصاد ایران: شهرکرد-استاد حوزه و دانشگاه گفت: مسئله مهم امروز ما آمریکا است چراکه مغز این درگیری‌ها آمریکا است بنابراین باید قدرت جهانی برعلیه آمریکا شود و اسرائیل نیز توسط جریان مقاومت نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری امروز در نشست تخصصی گفتمان برتر فرهنگی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، اظهار کرد: کلیت آنچه که در عالم رخ می‌دهد خارج از اراده الهی نیست بنابراین وقتی ما این را به عنوان یک اصل باور داریم آن جایی که آسیبی به مؤمنین می‌رسد باید در حوزه به تحلیل وقایع در حوزه اعتقادات الهی بپردازیم.

وی با اشاره به آیات سوره احزاب، افزود: اراده کلی الهی بر پیروزی مؤمنین است اما در مواردی که آسیبی به مؤمنین می‌رسد نیز این وقایع بر اساس اراده الهی هستند اینکه علت این امر چیست قابل تحلیل است و ممکن است به دلیل ضعف مؤمنین یا رشدی باشد که در این آسیب برای مؤمنین نهفته است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: تمامی رخدادهایی که در جریان مقاومت رخ می‌دهد برای ارتقا و تربیت این جریان است.

حجت‌الاسلام طاهری به موضوع حمله ابرهه به خانه کعبه و نابود شدن آن‌ها به دست پرندگانی کوچک، عنوان کرد: ما باید قائل به این امر باشیم که خداوند متعال حافظ جریان مقاومت است.

وی با بیان اینکه نصرت الهی دو نوع نصرت مطلقه و مشروطه دارد، اضافه کرد: چیزی که خداوند از ما می‌خواهد این نیست که تنها به وظیفه خود عمل کنیم بلکه این است که مردم را به وظایف خود آگاه کنیم و یک جریان اجتماعی را برای قیام شکل دهیم چراکه برای تحقق نصرت الهی قیام اجتماعی نیاز است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر قیام اجتماعی، آمادگی ذهنی اجتماعی و انسجام برای تحقق حق در جامعه نداشته باشد نصرت الهی به این جامعه تعلق نمی‌گیرد به همین علت نیز شاهد بودیم که پیامبر خدا در تمامی جنگ‌های خود به پیروزی دست پیدا نمی‌کرد.

وی یادآور شد: بنابراین امتداد حقانیت و جریان حق وابسته به رهبران نیست بلکه به خط فکری و مکتب وابسته است درواقع رهبر اقتدار ایجاد می‌کند و شتاب‌دهنده است اما ماندگاری به حیات جسمی رهبر نیست.

حجت‌الاسلام طاهری بیان کرد: در جریان جنگ فلسطین و جبهه مقاومت با اسرائیل ما با افکار عمومی و مکر دشمنان مواجه هستیم بنابراین ما باید تنها راهبرد خود را پیش ببریم، مدیریت افکار عمومی را به دست بگیریم و در موضعی که دشمن دوست دارد وارد نشویم.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز افکار عمومی دنیا برخلاف ۴۰ و یا ۷۰ سال گذشته برعلیه رژیم صهیونیستی است و در آمریکا، اروپا و دانشگاه‌های سراسر دنیا شاهد اعتراضات به جنایات این رژیم هستیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات بسیار مهم جلوگیری از ائتلاف‌سازی و جبهه‌سازی در مقابل یکدیگر است؛ بلکه باید تلاش شود کل دنیا علیه اسرائیل اقدام کنند.

حجت‌الاسلام طاهری عنوان کرد: مسئله مهم امروز ما آمریکا است چراکه مغز این درگیری‌ها آمریکا است بنابراین باید قدرت جهانی برعلیه آمریکا شود و اسرائیل نیز توسط جریان مقاومت نابود خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ