جانشین احتمالی «تن هاخ» مشخص شد/ قهرمان لیگ قهرمانان در «منچستر»

اقتصاد ایران: تیم فوتبال «منچستریونایتد» در حال برنامه‌ریزی برای اخراج «اریک تن هاخ» است و نام یک مربی بزرگ که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد به عنوان جانشین احتمالی مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تساوی بدون گل منچستریونایتد برابر آستون ویلا در آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر انگلیس به «اریک تن هاخ» این فرصت را داد که بتواند مدتی دیگر به کارش ادامه دهد اما او همچنان در وضعیت بحرانی قرار دارد و شروع ضعیف در فصل جاری، موقعیت او را در معرض خطر قرار داده است.

فصل برای «تن هاخ» به پایان رسیده است

پایگاه خبری «fourfourtwo» در گزارشی عنوان کرده است: به نظر می رسید این مربی هلندی پس از شکست خانگی ۳ بر صفر مقابل تاتنهام در آستانه اخراج قرار گرفته و شواهد حاکی از آن است که او احتمالاً نمی‌تواند فصل کامل دیگری را در اولدترافورد ادامه دهد. علاوه بر این روابط پر تنش او با برخی بازیکنان کلیدی نیز به این وضعیت دامن زده است.

یکی از مشکلاتی که منچستر یونایتد با آن گریبان گیر است نبود گزینه جانشینی مناسب برای نیمکت شیاطین سرخ است.

جانشین احتمالی «تن هاخ» مشخص شد/ قهرمان لیگ قهرمانان در «منچستر»

توماس توخل در آستانه هدایت شیاطین سرخ

به گفته پایگاه خبر «بیلد»، «توماس توخل» که از پایان فصل گذشته و پس از جدایی از بایرن مونیخ هدایت تیمی را برعهده نگرفته می‌تواند گزینه اصلی برای هدایت منچستر باشد.

هیات مدیره منچستریونایتد قرار است نشستی اضطراری درباره آینده این تیم برگزار کند. در حال حاضر، تیم اریک تن هاخ در رده ۱۴ لیگ برتر قرار دارد و تنها ۸ امتیاز از ۷ مسابقه کسب کرده است.

توخل در انگلستان و با تیم چلسی خود را اثبات کرده و در سال ۲۰۲۱ با پیروزی بر منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان شد. این اولین فصل او در لیگ برتر بود و همچنین در آن سال به فینال جام حذفی نیز رسید.

این مربی آلمانی با انتظاراتی که هواداران یکی از برترین تیم های اروپایی از تیمشان دارند آشنا است چرا که پیش از این در پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند فعالیت کرده و در بوندسلیگا نیز قهرمان شده است. توخل در فصل اول حضور در بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد و در فصل دوم قهرمانی را به لورکوزن واگذار کرد.

پایگاه خبری «منچستر ایونینگ نیوز» هم تأیید کرده که توخل به منچستر خواهد رفت و همچنین اشاره کرده که گفت و گوهایی با اریک تن هاخ درباره وضعیت کنونی برگزار خواهد شد.

منچستریونایتد به این نکته آگاه است که احتمالاً در هفته‌ها و ماه‌های آینده تیم های دیگری خواهان توماس توخل باشند و به نظر می رسد مدیران این تیم علی رغم تمدید قرارداد با تن هاخ، تمایل دارند در همین ابتدای فصل، با این مربی هلندی قطع همکاری کنند.

ساوتگیت و پاتر

به گفته «fourfourtwo»، مربیان دیگری هم برای هدایت منچستریونایتد مطرح شده اند که از آن جمله می توان به گرت ساوتگیت، سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس و گراهام پاتر، مربی سابق چلسی است.

به نظر می رسد با توجه به شرایطی که شیاطین سرخ در آن گرفتار شده اند توخل می‌تواند در کوتاه‌مدت به بهبود وضعیت منچستریونایتد کمک کند. او دارای قابلیت‌های تاکتیکی و ویژگی‌های انگیزشی لازم برای بهبود عملکرد بازیکنان است، هرچند او در باشگاه‌های قبلی خود شخصیت پرتنشی داشته و به ندرت پیش آمده که مدت زیادی در یک تیم باقی بماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ