نویسنده حوزه ادبیات کودک در کامیاران تجلیل شد

اقتصاد ایران: سنندج_ جبار شافعی زاده نویسنده کتاب های حوزه ادبیات کودک از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی ظهر دوشنبه در دیدار با جبار شافعی زاده نویسنده پیشکسوت شهرستان کامیاران از سال‌ها تلاش این نویسنده حوزه ادبیات کودک تقدیر کرد.

وی حمایت از نویسندگان را یکی از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دانست و افزود: ثبت نام نویسندگان استان در صندوق هنر یکی از حمایت‌هاییی است که توسط این اداره کل انجام شده است.

جبار شافعی زاده نویسنده حوزه ادبیات کودک شهرستان کامیاران نیز در این دیدار اظهار کرد: ۴۶ اثر را در حوزه کودک تألیف و روانه بازار کرده است.

این نویسنده کامیارانی در خصوص اینکه تاکنون چه کتاب‌هایی نوشته است و در چه موضوعات و سبکی کتاب می‌نویسید یا انتخاب می‌کند، می‌گوید: «برای نوشتن خودم را به یک گروه سنی خاص یا یک موضوع ویژه محدود و مقید نکرده‌ام. هر داستانی پنجره‌ای را پیرامون هستی به روی بشر خواهد گشود. برخی از آثارم را برای کودکان نوشته‌ام. تعدادی را برای نوجوانان و چند تایی را هم برای بزرگسالانی که در ذهن من حضور داشته‌اند. نوشتن هم عین خود زندگی و ذرات مکرر هستی، پدیده‌ای ساری و جاری است. که امر اساسی و بنیادینی است که نمی‌توان هیچ سد و مانعی در برابر آن ساخت. باید اجازه داد روان باشد و راه خود را تجربه کند.»

جبار شافعی‌زاده از نویسندگان پرتلاشی است که به رغم کمبود امکانات با اراده و پشتکار قوی‌ای توانسته است به فرهنگ این مرزوبوم خدمت کند. شافعی‌زاده متولد سال ۱۳۵۷ روستای گازرخانی از توابع کامیاران است که از سال ٨۱ نوشتن داستان را به شکل جدی آغاز کرده است.

قرار است در هفته جاری کتاب جدید وی با عنوان «این کتاب را با لهجه بخوانید» رونمایی شود. این کتاب در ۲ زبان کردی و فارسی نوشته شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ