تلاش قابل‌تقدیر فرماندهی انتظامی لرستان در برخورد با اراذل‌واوباش

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان از تلاش فرماندهی انتظامی این استان در برخورد با اراذل‌واوباش و هنجارشکنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز دوشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارهای زیادی در خصوص معیشت کارکنان انجام شده است، اظهار داشت: اما کافی نیست و می‌بایست بیش‌ازپیش این موضوع مدنظر قرار گیرد که کارکنان انتظامی مشکلاتی از لحاظ مسکن و معیشت نداشته باشند.

وی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر که توسط پلیس انجام می‌شود، گفت: دراین‌خصوص کارهای زیادی توسط کارکنان انتظامی انجام می‌گیرد؛ اما دیگر دستگاه هم می‌بایست همکاری بیشتری در نگهداری آنها داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود به بحث برخورد شدید با اراذل‌واوباش، هنجارشکنان، مزاحمین، سارقان و… توسط پلیس اشاره کرد و گفت: دراین‌خصوص پلیس تلاش‌های زیادی کرده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت‌الاسلام شاهرخی به بحث اعتقادی و ایمانی کارکنان پرداخت و گفت: در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است؛ ولی جای کارهای بیشتری دارد، تصریح کرد: آیه‌ای که روی لباس شما کارکنان انتظامی نقش بسته است به معنی این است که باعدالت با شهروندان و ارباب‌رجوع برخورد کنید، زیرا خداوند متعال به کارهای شما نظارت دارد و شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

وی با توصیه به کارکنان انتظامی که یک موقعه ای کینه و نفرت باعث نشود که شما از عدالت خارج شوید، یا خدای‌نکرده تعصبات قومی و قبیله‌ای یا دلبستگی‌ها شما را از انجام‌وظیفه و عدالت دور کند، شما برای خشنودی خداوند متعال و به‌خاطر مردم انجام‌وظیفه کنید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه پلیس برخلاف بیشتر ادارات و سازمان‌ها در منظر و دید مردم است و در تمام شب و روز، سال و در همه حال بین مردم است و همه مردم وظیفه شما را مشاهده می‌کنند، افزود: کار شما رودررو با افراد محترم و افراد متخلف و هنجارشکن است، پس همان‌طوری که تا آلان در این زمینه موفق بوده‌اید، از این به بعد هم موفق خواهید شد.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه پلیس خدمتگزار بااقتدار انجام‌وظیفه می‌کند و پلیس در تراز جمهوری اسلامی را از دیگر پلیس‌های جهان مجزا است، گفت: پلیس جمهوری اسلامی با همه پلیس‌های جهان فرق دارد و پلیس ما پلیس اسلامی و با عطوفت و با رأفت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ