۵ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد

اقتصاد ایران: تبریز-همزمان با افتتاح مدارس روستاهای قتانلو، زیارلو و قره درویش در شهرستان هوراند، ۵ کلاس درس به سرانه آموزشی این شهرستان افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی به صورت پایلوت شهرستانی که در مدرسه ۲ کلاسه قتانلو برگزار شد، ۳ پروژه آموزشی در قالب ۵ کلاس درس با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

علی جعفرقلی پور، معاون نظارت و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان در این مراسم ضمن تشریح اطلاعات پروژه‌های آموزشی مورد افتتاح گفت: مدرسه ۲ کلاسه قتانلو به متراژ ۷۸ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان احداث و امروز به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان همواره به صورت شبانه روز در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت درحال تلاش هستند و تنها دلگرمی آنان، خنده دانش آموزان در نواحی و مناطق مختلف استان است.

وی خطاب به دانش آموزان، معلمان، مدیران و انجمن اولیا و مربیان این مدرسه گفت: امروزه حفظ و نگهداری سرمایه ملی از اولویت‌های همگانی است چرا که این مدارس سرمایه‌ای گرانقدر برای آینده سازان جمهوری اسلامی است و امیدواریم تا فرهنگ سازی مناسب و مدیریت متعالی در این مدارس، شاهد حفظ سرمایه ملی و نگهداری مطلوب مدارس باشیم.

لازم به ذکر است که همزمان با افتتاح مدرسه قتانلو، مدرسه یک کلاسه قره درویش به متراژ ۴۷ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱/۵ میلیارد تومان و مدرسه ۲ کلاسه زیارلو به متراژ ۷۸ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان احداث تحویل دانش‌آموزان منطقه گردید.

گفتنی است ۳۰ درصد اعتبار ساخت این مدارس توسط بنیاد برکت تأمین گردیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ