کسب رتبه اول دانش‌آموز استثنایی کردستانی در مسابقات هنرهای تجسمی

اقتصاد ایران: سنندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از کسب رتبه اول توسط دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی در مسابقات هنرهای دستی وتجسمی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طالب محمدی اظهار کرد: نوزدهمین دوره مسابقات هنرهای دستی و تجسمی (غیر حضوری) دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور به میزبانی مازندران و با افتخارآفرینی دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی پایان یافت.

محمدی گفت: در رشته هنری چوب (معرق) نوزدهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور محمد کریم پور دانش آموز دوره متوسطه کاردانش خاص هنرستان شهید رجایی شهرستان سقز موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

وی با برشمردن سیستم آموزشی به عنوان سرمایه‌ای ضروری برای تحقق اهداف توسعه و مهم‌ترین ابزار موجود برای پیشبرد و واقعیت بخشیدن به آرمان‌های جوامع مختلف گفت: رسالت آموزش و پرورش فراهم آوردن زمینه لازم جهت توان بخشیدن به فرد در راستای شکوفایی استعدادها و نیز شناخت توانمندی‌های خلاق خود است.

محمدی با تأکید براینکه حرفه آموزی در افزایش نگرش مثبت و ارتقا سطح خودباوری دانش آموزان با نیاز ویژه تأثیر زیادی دارد، اظهار کرد: توجه به تمام ابعاد وجودی و شخصیتی در فرآیند یاددهی – یادگیری، دانش آموزان را قادر می‌سازد تا دانش، ارزش‌ها و نگرش‌های خود را به توانایی‌های بالفعل تبدیل سازند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان عنوان کرد: آموزش شغلی نه تنها منجر به تربیت دانش آموزانی خودکفا و اجتماعی می‌شود بلکه به تربیت نیروی انسانی کارآمد در مسیر رشد کشور و کارهای تولیدی مفید برای جامعه می‌انجامد.

وی با بیان اینکه مفاهیم آموزش شغلی می‌تواند در خلال برنامه‌ریزی تحصیلی به دانش‌آموزان آموزش داده شود، بیان کرد: تلاش ما ایجاد زمینه و آماده سازی دانش آموزان با نیازهای ویژه برای ورود به بازار کار و داشتن یک زندگی مستقل برای تأمین آینده آن‌ها است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با تأکید بر اهمیت ارتقا سطح کیفی آموزش‌های مهارتی افزود: با توجه به نیازهای ویژه دانش آموزان استثنایی با بەکارگیری شیوه‌های مناسب تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی‌های اساسی در جهت به فعلیت رساندن توانمندی‌های بالقوه آنان تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان کسب این موفقیت ارزشمند را به جامعه معلولان، تمام دست اندرکاران امر و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان تبریک و از تلاش و زحمات امیر حسینی مدیر مدرسه و هیمن فلاحی مربی این دانش آموز و کلیه عوامل اجرایی هنرستان شهید رجایی شهرستان سقز تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ در رشته درودگری هفدهمین دوره این مسابقات نیز پیمان امینی و متین مرادخانی دانش آموزان دوره متوسطه مدرسه استثنایی نوآوران شهرستان سنندج موفق به کسب رتبه‌های اول و سوم کشوری شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ