نحوه شهادت سید حسن نصرالله و زمان تشییع پیکر شهید+ فیلم

اقتصاد ایران: یکی از رهبران حزب الله لبنان به تشریح نحوه شهادت دبیرکل فقید حزب الله لبنان و زمان تشییع پیکر وی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قماطی از رهبران حزب الله لبنان در گفت و گو با خبرگزاری رویترز جزئیات جدیدی از نحوه شهادت حسن نصرالله دبیر کل فقید حزب الله لبنان را فاش کرده و گفت که وی در نتیجه استنشاق گازهای سمی ناشی از موشک‌های شلیک شده توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

وی ادامه داد که یکی از کارمندان دفاع مدنی اصرار داشت که به محلی که نصرالله در آن محبوس بود برود، او وقتی به پیکر شهید نصرالله رسید، ماسک خود را برداشت و به صورت دبیرکل حزب الله لبنان زد تا شاید بتواند او را نجات دهد، اما خود وی نیز در کنار نصرالله به شهادت رسید.

قماطی دلیل تأخیر در تشییع پیکر شهید نصرالله را شرایط جنگی و حملات وحشیانه موشکی رژیم صهیونیستی ابراز داشت و تاکید کرد که مراسم تشییع شایسته دبیرکل حزب الله در زمان مناسب و در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار خواهد شد.

وی ادعاهای برخی رسانه‌های دشمن در خصوص اختلاف میان رهبران حزب الله را رد و بر همبستگی عناصر و فرماندهان حزب الله لبنان در شرایط کنونی تاکید کرد.

قماطی درباره جانشین سیدحسن نصرالله نیز گفت: حزب الله تا زمان انتخاب دبیر کل جدید به صورت شورایی اداره می‌شود. انتخاب دبیر کل جدید روندی زمان بر است.

وی خاطر نشان کرد: آنچه حائز اهمیت است این است که فرماندهی مشترک برقرار باشد. روش انتخاب دبیر کل جدید برای حزب الله زمان بر و نیازمند شرایط مناسب است. به همین دلیل ما اکنون در حال مدیریت شورایی جنبش هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ