مقاومت: طوفان الاقصی نقطه‌ عطفی در مبارزه با اشغالگران بود

اقتصاد ایران: اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه رزمندگان مقاومت همچنان تلفات مالی و جانی سنگینی به ارتش صهیونیستی در همه محورهای درگیری وارد می‌سازند، تاکید کرد که طوفان الاقصی یک نقطه عطف بزرگ در تاریخ مبارزه با اشغالگران است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه واکنش‌ها به سالگرد عملیات طوفان الاقصی، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عبور از 7 اکتبر و آنچه که پس از آن رخ داد، یک رویداد تعیین کننده در مبارزات ملت ما و کل امت اسلامی با دشمن صهیونیستی بود. این رویداد به عنوان یک نقطه عطف بزرگ در تاریخ ثبت خواهد شد که برای اولین بار، نظریه بازدارندگی رژیم صهیونیستی را که از زمان آغاز اشغالگری خود سعی در تثبیت آن داشت، از بین برد.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: رژیم اشغالگر و سران استکباری آن، از وحشت شوک طوفان الاقصی دیوانه شده‌اند. همه دیدند که صاحبان حق (فلسطینی‌ها) با امکانات کم خود و در حالی که سال‌ها در یک منطقه کوچک (غزه) تحت محاصره بودند، چگونه بینی رژیم اشغالگر که مسلح به انواع تجهیزات جنگی است را به خاک مالیدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: با تشدید تجاوزات دشمن صهیونیستی به مسجدالاقصی، شکنجه اسرای فلسطینی، ادامه محاصره غزه و تشدید شهرک سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی، خشم ملت و مقاومت ما در روز 7 اکتبر به اوج خود رسید. اتحاد رزمندگان ما در میدان در طول یک سال جنگ و قهرمانی‌های آنها در مقابله با ماشین جنگی دشمن صهیونیستی، صحنه بزرگی را رقم زد.

بر اساس این بیانیه، رزمندگان مقاومت تلفات سنگینی به نظامیان و تجهیزات ارتش صهیونیستی وارد کرده و نیروهای اشغالگر را در همه محورهای درگیری در غزه در کمین‌های خود گرفتار کردند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه با قدردانی از فداکاری‌های جبهه‌های حامی غزه تاکید کرد: برای ما بسیار مایه مباهات و افتخار است که می‌بینیم رزمندگان مقاومت از لبنان، یمن و عراق با رزمندگان مقاومت فلسطین متحد شده‌اند. بار دیگر تاکید می‌کنیم که فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطین به نمایندگی اتاق مشترک این گروه‌ها در تصمیم و دیدگاه خود کاملا متحد بوده و همه مراحل این نبرد ضد دشمن صهیونیستی را با هماهنگی و اتحاد انجام داده‌ است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ