توزیع گوشت و کالاهای اساسی در میادین میوه‌و‌تره‌بار

اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان میادین میوه‌و‌تره‌بار با بیان اینکه به هیچ عنوان محدویتی برای عرضه محصولات در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود ندارد، گفت: گوشت گوساله و گوسفندی در بازارها وجود دارد و پس از نوسانات قیمتی اخیر، عرضه به حالت عادی برگشته است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی بختیاری‌زاده؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در حاشیه بازدید از میادین میوه و تره‌بار به خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این بازدید آگاهی از وضعیت عرضه اقلام اساسی و مایحتاج شهروندان تهرانی بوده است.

وی تأکید کرد که قفسه‌های فروشگاه‌ها و میادین مملو از اقلام مورد نیاز مردم است و خرید روزانه به‌طور عادی و بدون اضطراب انجام می‌شود.

بختیاری‌زاده همچنین به تلاش برخی معاندین برای مخدوش کردن تصویر عرضه مایحتاج عمومی اشاره کرد و اعلام کرد که این تلاش‌ها ناکام مانده است. او اطمینان داد که هم فروشگاه‌ها و هم انبارها به اندازه کافی اقلام مورد نیاز را در اختیار دارند.

وی در خصوص سامانه شهرزاد بیان کرد: این سامانه در تمام نقاط تهران فعال است و در حال رفع مشکلات موجود برای تسهیل خرید شهروندان است. همچنین درباره عرضه گوشت تنظیم بازار، او اعلام کرد که گوشت گوساله و گوسفندی به وفور در بازارها وجود دارد و پس از نوسانات قیمتی اخیر، عرضه به حالت عادی برگشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به روند توسعه بازارها نیز اشاره کرد و گفت: طبق وعده قبلی، هر ماه یک بازار جدید افتتاح خواهد شد. او به افتتاح بازار میوه و تره‌باری در منطقه 22 در مهرماه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این چرخه توسعه ادامه یابد.

بختیاری‌زاده بر اهمیت تعامل شهرداری‌های مناطق برای تأمین زمین و احداث بازارهای جدید تأکید کرد و افزود: با وجود محدودیت‌ها، تلاش خواهیم کرد تا در هر محله‌ای که امکان تأمین زمین فراهم شود، نسبت به احداث بازار اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ