بانوان راویان «امید به آینده، پیشرفت و حقیقت»

اقتصاد ایران: بیرجند-مدیر مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بانوان راویان «امید به آینده، پیشرفت و حقیقت» هستند و روحیه شجاعت به جامعه تزریق می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا طالبی صبح دوشنبه در «رویداد مادران مقاومت» که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: برخی سخن از گفت و گو و صلح با آمریکا و.. می‌زنند ولی باید به این نکته توجه کنیم که حرف اسرائیل برتری و سلطه جویی بر جهان است و چگونه با چنین اینده ای می‌توان به گفت و گو نشست.

مدیر مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: هر چند از دست دادن شهدای جبهه مقاومت چون شهید اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله سخت است ولی از جهتی این جنایت موجب شود که حقیقت ظلم اسرائیل در اوج خود را نشان دهد.

ایده انقلاب اسلامی استکبار را به وحشت انداخته است

طالبی گفت: چه کسی باور می‌کرد در دانشگاه‌های غرب که با ابزار رسانه و… بر افکار دانشجویان کار کرده‌اند بعد از عملیات طوفان الاقصی و جنایت‌های صهیونیست دانشجویان علیه این جنایت‌ها تجمع کرده و اعتراض کنند.

وی با تأکید کرد که ایده انقلاب اسلامی استعمار و استکبار را به وحشت انداخته است، اظهار کرد: امروز ایران مادر جبهه مقاومت است و بانوان ما باید در حوزه تبیینی برای این جبهه کار و تلاش کنند.

مدیر مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه بانوان راویان «امید به آینده، پیشرفت و حقیقت» هستند، گفت: همان گونه که اگر مادر یک خانواده حال خوب و با امید بالا داشته باشد حال اعضای خانواده نیز خوب خواهد بود در جامعه نیز همین گونه است که حس امید و مقاومت را بانوان به دیگر اعضای جامعه تزریق می‌کنند.

انس با قرآن قوت روحی می بخشد

طالبی با تأکید بر اینکه باید با اندیشه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری آشنایی بیشتری داشته باشیم، اظهار کرد: از طرف دیگر آشنایی با قرآن کریم و انس با آن می‌تواند به ما قوت فکری ببخشد.

وی اظهار کرد: ما مادران و مردان مقاوم غزه را در پیش چشم داریم که در بمباران اسرائیل و از دست دادن عزیزانشان باز هم بر روی خرابه‌ها قرآن تلاوت می‌کنند که همین رفتار به آنان قوت در برابر دشمن را اعطا می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ