تلاش برای واگذاری تمام تصدی‌گری امور اربعین به مردم

اقتصاد ایران: جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: برای سال آینده، چندین برنامه در دستور کار داریم؛ اولین موضوع این است که با کمک شما، تمام تصدی‌ها و مسئولیت‌های حاکمیتی را از یکدیگر تفکیک کنیم و هرآنچه جزو تصدی‌هاست به مواکب و مردم واگذار کنیم.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجید نامجو در همایش تجلیل از موکبداران نمونه که صبح امروز در مجتمع فرهنگی شهیدبهشتی برگزار شد، با اشاره به چند نکته در خصوص برنامه‌های سال آینده با محوریت شعار "مواکب حسینی؛ نماد مردم‌محوری و اقدام جهانی" اظهار کرد: این شعار ظرفیت بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است و باید به شرایط جدید کشور و نقش شما در آن بپردازیم.

وی ادامه داد: "نماد مردم‌محوری" یکی از تکالیف سیاستی مهم است که تمام مسئولین نظام از ما خواستار تحقق آن هستند و هرآنچه مواکب بتوانند انجام دهند، به آنها واگذار خواهیم کرد.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: برای سال آینده، چندین برنامه در دستور کار داریم؛ اولین موضوع این است که با کمک شما، تمام تصدی‌ها و مسئولیت‌های حاکمیتی را از یکدیگر تفکیک کنیم و هرآنچه جزو تصدی‌هاست به مواکب و مردم واگذار کنیم.

وی افزود: یکی از مسائل مهم، ارائه خدمات اسکان به برخی از زائران ایرانی است که مجبور می‌شوند شب را در خیابان بگذرانند که امیدواریم با همکاری شما، این مشکل حل شود.

نامجو با بیان اینکه هدف نهایی ما این است که برای زائران اربعین حسینی، امنیت، سلامت، معنویت و عزت فراهم کنیم، گفت: یکی دیگر از سیاست‌های مهمی که باید دنبال شود، همکاری مواکب ایرانی و عراقی به‌صورت مشترک است. همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره کردند، نباید میزبانی را از مردم عراق بگیریم؛ این باید به‌عنوان یک سیاست مهم دنبال شود.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ