امروزه در یک جنگ تمار عیار نظامی و ترکیبی و شناختی هستیم

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروزه ما در یک جنگ رسانه‌ای، روایتی، شناختی و نظامی پنجه در پنجه دشمن انداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح دوشنبه در رویداد «مادران مقاومت» اظهار کرد: در هیچ دوره‌ای مواجهه جبهه حق و باطل اینگونه ترکیبی و پیچیده نبوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: امروزه ما در یک جنگ رسانه‌ای، روایتی، شناختی و نظامی پنجه در پنجه دشمن انداخته‌ایم که باید در مواجه با او این موضوعات را مد نظر قرار بدهیم.

سالاری مکی گفت: در این جنگ تمام عیار می‌توانیم بی تفاوت بود، یا فقط دعا کنیم، کنش داشته باشیم و یا هم طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی جزو برجستگان جبهه مقدم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برخی از تجربیات دوران دفاع مقدس بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما بانویی را داشتیم که پنج فرزند خود را از دست داد و وقتی به او می‌گفتند تو وظیفه خودت را انجام داده‌ای جواب می‌داد من برای آرمان خود می کوشم.

سالاری مکی یادآور شد: بسیار ارزشمند است که وقتی عملیات وعده صادق ۲ اتفاق می‌افتاد و ما تهدید می‌شویم ولی امام جامعه خود نماز را برپا می‌کند و جمعیت میلیونی نیز پشت سر ایشان حاضر می‌شوند که این اتفاق از موشک‌های ما قوی‌تر و در واقع بزرگترین عملیات استشهادی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: به راستی که دوربین‌ها نتوانستند عظمت نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب را منعکس کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه صحنه رویارویی با دشمن عوض شده است، یادآور شد: ما برای رفع شبهات منتشر شده توسط دشمن باید کنشگری داشته باشیم و با مردم در این زمینه گفت و گو کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ