برگزاری اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت در سالگرد طوفان الاقصی

اقتصاد ایران: شیراز- مسئول بسیج رسانه استان فارس از برگزاری اجلاسیه بین المللی شهدای رسانه محور مقاومت خبر داد و گفت: این آئین باشکوه در سالگرد طوفان الاقصی روز سه شنبه ۱۷ مهر در شیراز برگزار می شود.

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با آغاز طوفان الاقصی، خبرنگاران رسانه‌های محور مقاومت با جان خودشان در این جهاد فی سبیل الله گام برداشتند، گفت: ۱۵۶ خبرنگار در این حماسه به شهادت رسیده اند، ثمره خون پاک این خبرنگاران والامقام اعلام حماسه مردم مظلوم غزه به جهانیان بود و باعث شد که این حقیقت روشن و محض در لابه لای تاریخ به فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به این موضوع که ظلم رژیم منحوس صهیونیستی با کمک سران استکبار جهانی در این منطقه به وقوع پیوسته است، ادامه داد: خبرنگاران شهید این راه مقدس با عمل به عهدی که بسته بودند توانستند چشم بینای مظلومیت مردان، زنان و کودکان معصوم در فلسطین باشند و در این راه جان خود را فدای این رسالت مقدس کردند.

رضایی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام این شهدای والامقام یک وظیفه مهم بر دوش همه رسانه محور مقاومت است، افزود: به همین منظور تصمیم بر آن شد که اولین اجلاسیه بین المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در راستای دومین اجلاسیه کشوری ۱۵ هزار شهید استان فارس همزمان با سالگرد طوفان الاقصی در شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شود.

مسئول بسیج رسانه استان فارس گفت: این اجلاسیه بزرگ با حضور ۱۴۷ نمایندگی رسانه‌های محور مقاومت روز سه شنبه ۱۷ مهر در محل دانشکده مهندسی شیراز برگزار می‌شود.

رضایی ادامه داد: حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف کشور در کنار خبرنگاران بین المللی حاضر در این گردهمایی این پیام را به جهانیان مخابره خواهد کرد که اصحاب رسانه در گسترش پیام مظلومیت مردم فلسطین، مثل گذشته کنار هم خواهند بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ