دشمن شناسی و صهیونیست شناسی را باید جدی بگیریم

اقتصاد ایران: زنجان-استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن شناسی و صهیونیست شناسی بر محور قصه های قرآن را باید جدی بگیریم و بدانیم با چه کسانی درگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت فرماندهان و شهدای مقاومت در هیأت ثارالله زنجان، با بیان اینکه بنی‌اسرائیل بیشترین داستان را در قرآن دارد، اظهار کرد: بنی‌اسرائیل همچنین بیشترین عداوت را با حضرت محمد (ص) و امت ایشان دارد.

وی با بیان اینکه خداوند بدون حکمت سخنی نمی‌گوید، ادامه داد: در تاریخ است که به احتمالاً حضرت محمد (ص) را همین یهود عنود به شهادت رساندند.

پناهیان با تاکید بر اینکه دشمن شناسی و یهودعنود شناسی بر محور قصه‌های قرآن را باید جدی بگیریم و بدانیم با چه کسانی درگیریم و دشمن صهیونیست را کامل بشناسید، گفت: اینکه ۱۴۰۰ سال بعد از نبردی که حضرت علی (ع) مستقیم در خیبر با یهود کرده و آنها را از مدینه ریشه‌کن کرد و بعد از آن هر جنگی داشتیم جنگ نیابتی بوده که یهود پشت سر آن پنهان است.

این استاد حوزه و دانشگاه با توضیح اینکه بعد از ۱۴۰۰ سال به صورت جدی هفته گذشته یهودعنود را که جلو آمده است هدف قرار دادیم، اذعان کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال افرادی همچون سردار سلیمانی‌ها و مدافعان مرید حضرت علی (ع) به جنگ یهودعنود رفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی داعش را فرستادند تا سینه زنان حسین را ریشه کنند اما در محاسبات خود اشتباه کردند، تصریح کرد: آنها به حرم حضرت زینب (س) گلوله زدند اما همین گلوله‌ها سبب بیداری تمام زینبیون شد.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه صدام جریان نیابتی بود که به خاطر صهیونیست‌ها مقابل کشورمان ایستاده بود، متذکر شد: بعد از اینکه صدام جلوی ما را گرفت تا به سمت قدس نرویم صهیونیست‌ها خودشان حرکت کرده و نصف لبنان را گرفتند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهید همت کنار تپه‌های جولان جوانان را آموزش می‌داد، افزود: ایشان می‌گفتند جنگ با صهیونیست‌ها خیلی راحت‌تر و دلنشین‌تر از جنگ با بعثی‌ها است.

حجت‌الاسلام پناهیان با یادآوری اینکه خداوند در قرآن نحوه جنگ با یهودیان عنود را توضیح داده است، افزود: در قرآن آمده است یهودیان عنود معمولاً از پشت جدار با شما می‌جنگند و رو در رو نمی‌جنگند.

وی با یادآوری اینکه انتقام تاریخ اسلام فقط نه بلکه انتقام تمام انبیا را از یهودی‌ها می‌گیریم، افزود: امام حسین (ع) هنگام خدا حافظی از مدینه به یکی از شخصیت‌های مدینه فرمودند: این دنیا ارزش زندگی کردن ندارد زیرا دنیایی است که بنی‌اسرائیل هر روز صبح پیغمبر می‌کشتند و در طول روز راحت زندگی می‌کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری اینکه محور ظهور حضرت ولی عصر (عج) نیز فلسطین است، گفت: قدس مصلای امام زمان (عج) است ما تنها به گذشته تاریخ نگاه نمی‌کنیم به آینده تاریخ نگاه می‌کنیم و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یهود اگر بوی عقب نشینی را حس کند به کسی رحم نمی‌کند، افزود: در تاریخ یهود حتی شاهد توطئه برای برادر کشی با نقشه برادران حضرت یوسف (ع) برای کشتنش نیز هستیم.

حجت الاسلام پناهیان به نماز جمعه اخیر تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: با این حضور حماسی و دشمن شکن بود که مردم با حضور خود در این نماز جمعه ثواب عظیمی بردند.

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش برای ضربه زدن به کشورمان است، اظهار کرد: با این اوضاع تا می‌خواهیم با نوجوانان راجع به دشمن حرف بزنیم عده‌ای می‌گویند ذهن نوجوان را خراب نکنید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه نوجوانان ما در بازی‌های رایانه‌ای مدام در تجربه مواجه با دشمن هستند، تصریح کرد: اگر امروز ما به نوجوانان نگوییم دشمن دارند، خیانت کرده‌ایم زیرا زندگی چیزی جز مبارزه با دشمن نیست.

پناهیان افزود: ۱۱ امام معصوم به شهادت رساندند، تمام رسالت رسول الله (ص) پس از رسالت، در جنگ گذشت؛ با این شرایط چطور می‌شود از جنگ حرف نزد، آن هم در این شرایط که با یهود عنود که به تعبیر قرآن، شدیدترین دشمن است طرف هستیم که بیشترین عداوت را با محمد مصطفی (ص) و امت محمد (ص) دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به رشادت‌ها و مظلومیت رزمندگان و مردم لبنان در نبرد با رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: خدا و جبهه حق، نیروهای خودش را دارد و نصرت الهی با مظلومان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ