۶۴۵ اثر به جشنواره نهضت ترویج نهج‌البلاغه در بوشهر ارسال شد

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: ۶۴۵ اثر به جشنواره نهضت ترویج نهج‌البلاغه در بوشهر ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جمالی یکشنبه شب در نشست خبری اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما برگزاری جشنواره نهضت ترویج نهج‌البلاغه در بوشهر است که تاکنون ۶۴۵ اثر علمی و پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در قالب ۲۱ زیرمجموعه خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به منظور حضور دانشجویان ورودی جدید در این جشنواره تا ۳۰ مهرماه امسال تمدید شده است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر بیان کرد: جشنواره نهضت ترویج نهج‌البلاغه در سه بخش درون دانشگاهی، استانی و ملی و در زمینه‌های هنری، ادبی، رسانه‌ای و پژوهشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بازنشر محتواهای تولیدی در بستر فضای مجازی در قالب کلیپ، پادکست، پوستر و… بیان کرد: بخش عمده آثار ارسال شده تاکنون در بخش عکس نوشته با ۲۰۰ اثر و پایان نامه، مقاله و کتاب با ۱۰۰ اثر بوده است.

جمالی از توسعه و تعمیق آگاهی‌ها و تبیین ارزش‌های اسلامی خبر داد و افزود: رشد فضائل اخلاقی، هدایت و حمایت از تشکل‌های اجتماعی، تبیین فضای سیاسی و اجتماعی با کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های جبهه مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ مایه مباهات و اقتدار ایران اسلامی و جهان اسلام است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: جمعه نصر نشان داد که چگونه رهبر انقلاب و مسئولان نظام اسلامی با اقتدار، عظمت، صلابت، امنیت، آرامش و معنویت در وسط میدان عمل هستند.

وی از پیام‌های جمعه نصر به ولایتمداری، همبستگی، اتحاد و همدلی اشاره کرد و ادامه داد: در مقابله با رژیم خبیث اسرائیل بر اساس عقل و منطق عمل خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ