رضایت مردم با کار جهادی و شبانه روزی مسؤولان و مدیران حاصل می‌شود

اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران گفت: رضایت مردم با کار جهادی و شبانه روزی مسؤولان و مدیران حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر یکشنبه در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان تهران که در تالار آبگینه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت به مناسبت شهادت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان، اظهار کرد: خادم بودن به معنی مشتاقانه در مسیر خدمت به مردم قرار گرفتن است و شهیدان دولت و سید حسن نصرالله این گونه ایثارگرانه تا پای جان در راه خدمت قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

استاندار تهران با اشاره به خدمات ارائه شده توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان تهران و ارزیابی‌های انجام شده برای انتخاب برگزیدگان این جشنواره گفت: خدمت صرفاً یک کار اداری انجام دادن نیست بلکه کار شبانه روزی و جهادی و تا پای جان برای مردم کار کردن است و باید بگوییم رضایت مردم با کار جهادی و شبانه روزی مسؤولان و مدیران حاصل می‌شود.

وی در ادامه به مخاطره سیلاب سال ۱۴۰۲ که طی آن شکسته شدن سدهای استان محتمل بود، اشاره کرد و گفت: در این حادثه دیدیم که مدیران دستگاه‌ها با کار جهادی و شبانه روزی و شجاعانه پای کار ماندند و با خدمت خالصانه کار را مدیریت کردند.

فخاری یکی دیگر از حوزه‌های موفق فعالیت مدیران استان تهران را بخش برگزاری انتخابات دانست و افزود: در بخش انتخابات با محوریت فرمانداری تهران و سایر فرمانداران استان انتخابات سالم و بدون هیچ تخلفی برگزار شد.

استاندار تهران با اشاره به چالش‌هایی در خصوص حوزه تولید برق گفت: خوشبختانه مدیران این حوزه با تدبیر درست موفق شدند تعادل را میان تولید و مصرف برقرار کنند.

فخاری در ادامه انجام کار جهادی توسط مدیران و مسؤولان را بسیار مهم، تأثیرگذار و کارگشا دانست و بیان کرد: نگاه امام راحل نیز در تشکیل انقلاب، کار جهادی و رضایت خداوند بود و اکنون هم با رهبری مقام معظم رهبری، ایران اسلامی به قله‌های موفقیت هدایت می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ