دنیای استکبار هیچ ابزار برتری در مواجهه با ایران اسلامی ندارد

اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده جبهه مقاومت گفت: امروز دنیای استکبار هیچ ابزار برتری نسبت به جمهوری اسلامی ایران ندارد که بتواند ایران اسلامی را تهدید و مجاب به تسلیم شدن کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم یکشنبه شب در اجتماع دانشجویی «آرمان آزادی» که به مناسبت سالگرد تدفین شهدای گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: خداوند به اخلاص را برکت می‌دهد و کسانی که در راه خدا مخلصانه تلاش می‌کنند را پیروزی عطا می‌کند و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز نتیجه اخلاص امام روح الله و ملت ایران در برابر طاغوت بود.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب جهان دارای دو قطب بود و همه کشورها ذیل بلوک غرب و بلوک شرق تعریف می‌شدند، افزود: در آن دوران دزدیِ انقلاب‌ها در دنیا امری مرسوم بود به این معنا که اگر کشوری عضو بلوک شرق بود برنامه ریزی می‌کردند تا دولت آن را زیر نظر بلوک غرب ببرند و بالعکس اما انقلاب اسلامی ایران نه شرقی بود و نه غربی و بر اساس موازین اسلامی شکل گرفته بود.

فرمانده جبهه مقاومت تاکید کرد: یکی از علت‌هایی که ما با آمریکا سازش نمی‌کنیم این است که آمریکایی‌ها بعد از حدود ۴۵ سال هنوز هم بر روی استراتژی «نمی‌خواهم شما وجود داشته باشید» ایستاده و پافشاری می‌کند و ما نمی‌توانیم با دشمنی که تحمل وجود ما را ندارد مذاکره کنیم.

سردار نوعی اقدم با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: آمریکایی‌ها صدام را فریب دادند و با این توجیه که جمهوری اسلامی ایران انسجام درستی ندارد و نیروهای مسلح آن ضعیف هستند او را با پشتیانی کامل مالی، نظامی، لجستیکی و اطلاعاتی به جنگ با ایران فرستادند و صدام قصد داشت که یک روزه ایران را تصرف کند اما مردان باغیرت ایران اسلامی و کسانی که شیر پاک خورده بودند با اقتدا به امام خود در نهایت عزت، غیرت، ایثار، شجاعت و شهادت جلوی دشمنان ایستادند و اجازه ندادند دشمنان به خواسته‌های خود دست پیدا کنند.

وی عنوان‌کرد: آن دو نفری که صدام را بالای چوبه دار برده و طناب را بر گردن او آویختند به دستور جمهوری اسلامی ایران در لحظات آخر با صدام فارسی حرف زدند و ما به دنیا فهماندیم که ای استکبار این سردار قادسیه‌ای که ساخته بودید ما با زبان فارسی آن را اعدام کردیم.

فرمانده جبهه مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت تصریح کرد: ما با شهدا عهد می‌بندیم که تا جان در بدن داریم در تبعیت از امام و رهبرمان مقاومت خواهیم کرد و به هیچ عنوان زیر یوغ دشمن نخواهیم نرفت.

وی با تاکید بر اینکه دوستداران محور مقاومت به هیچ عنوان نباید نگران شهادت سید حسن نصرالله باشند، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت در مقیاس جهانی بود و آمریکایی‌ها با شهادت او اشتباه کردند چرا که تا پیش از شهادت آن‌ها با این فرمانده جبهه مقاومت در غرب آسیا درگیر بودند اما امروز مجبور هستند با شهید سلیمانی در کل جهان بجنگند.

سردار نوعی اقدم خاطرنشان کرد: خون حاج قاسم جبهه مقاومت را منسجم کرد و امروز مقاومت از رده‌ی گروه‌ها خارج شده و در مقیاس جهانی فعالیت می‌کند و ملت‌ها را در برابر حاکمیت‌ها قرار داده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر تاکید کرد: امروز دنیای استکبار هیچ ابزار برتری نسبت به جمهوری اسلامی ایران ندارد که بتواند ایران اسلامی را تهدید و مجاب به تسلیم شدن کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ