امروز زمان درنگ و شبهه افکنی نیست

اقتصاد ایران: قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز روز درنگ و شبهه افکنی نیست، چراکه دشمن می‌خواهد در دل ما تردید ایجاد کند و در این شرایط جهاد تبیین بر همه واجب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه یکشنبه در اجتماع «لبیک یا خامنه‌ای» در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: جهاد تبیین را فقط مقام معظم رهبری نفرموده‌اند، بلکه در قرآن نیز آمده و وظیفه همگان است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: خدا به مردم، علما و حوزه علمیه مأموریت داده است تا جهاد تبیین کنیم و امروز بیش از روزهای دیگر تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی، جهاد و شهادت، طوفان الاقصی و حوادث عالم که زمینه ساز ظهور است، بر همه واجب و لازم است.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: امروز باید این فریاد را بزنیم و حوزه علمیه و تریبون دارها باید از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت دفاع کنند و دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: کسانی که اشکالات و انتقادات و مشکلات را در تریبون‌های عمومی می‌گویند، خائن هستند ضمن اینکه اینها باید گفته شود ولی باید به مسئولین انتقال داده شود.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: هر کسی دلش می‌سوزد، باید نیمه پر لیوان و دستاوردهای انقلاب را بازگو کند و اشکالات باید در مسیری که حل مشکلات به دست آنها است، گفته شود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: وجوب جهاد تبیین نسبت به همه مردم و به ویژه رسانه‌ها و حوزه علمیه واجب است و موظف هستیم از جایگاه جبهه مقاومت و نبرد حق و باطل و ولایت فقیه دفاع کنیم.

سخنران حرم بانوی کرامت اذعان کرد: امروز نبرد جبهه حق و باطل است و یقین بدانیم اگر کوتاه کنیم، مشمول این قرآن مبنی بر نقض سنت الهی و قاعده امحال خواهیم شد و علی بار دیگر تنها می‌ماند.

وی یادآور شد: مردم در حمایت از امام حسن (ع) و حسین (ع) کوتاهی کردند و اگر ۲ میلیارد مسلمان هفتاد سال کوتاهی نمی‌کردند، امروز پنجاه هزار نفر در فلسطین شهید نمی‌شدند.

حجت الاسلام ماندگاری اذعان کرد: یکی از بزرگترین برکات طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل ضربه پذیر و نفوذ پذیر است.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: اسرائیل یک سال است که به اهداف خود در فلسطین نرسیده است و ضربه پذیر بودن حمایت ناتو و آمریکا مشهود است و هیچکدام از آنها به اهداف خود نرسیدند و امروز ۹۰ درصد موشک‌های ایرانی به رژیم صهیونیستی رسیده است.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: امروز آبروی جبهه باطل رفته است همانطور که صلح امام حسن مجتبی (ع) آبروی معاویه را برد.

وی عنوان کرد: دومین دستاورد طوفان الاقصی این است که اسرائیل در این یک سال به شدت تضعیف شده و مهاجرت معکوس داشته و اقتصاد آن رو به افول است و امروز تنش‌های داخلی در اسرائیل به وجود آمده است.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: دیگر دستاورد طوفان الاقصی صف بندی جبهه حق و باطل است امروز صف بندی جبهه حق و باطل محدود به مسلمانان نیست و حتی آمریکایی‌ها هم حامی فلسطین شده‌اند و فریاد هیهات من الذله همه ملت‌های اسلام و حتی سراسر جهان را فرا گرفته است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: ریشه دار شدن مقاومت از دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی است و فرهنگ استقامت در جهان گسترش یافته است.

سخنران حرم بانوی کرامت ادامه داد: امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگر در دنیا علمدار است، امروز همه یک صدا مقاومت را فریاد می‌زدند.

وی بیان کرد: امروز اتحاد بین جبهه مقاومت اتفاق افتاده است و کسی نمی‌تواند مدافعان اسلام و مظلومان را در سراسر جهان تفکیک کند و همه تحت جبهه مقاومت هستند.

حجت الاسلام ماندگاری ابراز کرد: ظهور قدرت جدیدهای، یمن لبنان و ایران از برکات طوفان الاقصی است و دشمن فهمید که قدرت‌های اسلامی شکست ناپذیر هستند.

وی اضافه کرد: به برکت طوفان الاقصی جبهه مقاومت و مظلومان گسترده شده است و به گرایش حق و اسلامی افزوده می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: دنیا فهمیده است که تکیه به آمریکا عاقبت به خیر ندارد، ولی هرکسی به خدا تکیه کند قطع به یقین پیروز میادین خواهد بود.

سخنران حرم بانوی کرامت تصریح کرد: سران عرب اگر مسلمان هستند به آمریکا تکیه کردن به ذلت و آتش تکیه کردن است و همه زیر علم حیدر و اسلام بیایید.

حجت الاسلام ماندگاری یادآور شد: جبهه مقاومت با طوفان الاقصی اعتماد به نفسی در پرتو توکل به خدا پیدا کرده است و این اعتماد به نفس مقابله با اسرائیل بسیار تحسین برانگیز است و مقدمه ظهور را فراهم می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز دنیا به ولایت فقیه اعتماد می‌کند و می‌فهمد که حزب الله غالب است و اگر قرار است زیر پرچم توحید و ولایت فقیه پیروز باشیم، باید مجاهدت کنیم.

سخنران حرم بانوی کرامت تصریح کرد: امروز روز درنگ و شبهه افکنی نیست، چراکه دشمن می‌خواهد در دل ما تردید ایجاد کند.

حجت الاسلام ماندگاری خاطرنشان کرد: هرکسی ولایت فقیه را تضعیف کند، جاهل است و جبهه مقاومت سربلند ایستاده است و ان شاء الله زوال اسرائیل نزدیک است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ