راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت

اقتصاد ایران: مشهد- بسیج طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت بر ادامه راه و استواری مکتب این شهید عزیز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ضمن محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد:

وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَی أَعْقَابِکُمْ وَمَنْ یَنْقَلِبْ عَلَیعَقِبَیْهِ فَلَنْ یَضُرَّاللَّهَ شَیْئًا وَسَیَجْزِی اللَّهُ الشَّاکِرِینَ سلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَی الدَّار (آل عمران ۱۴۴)

ما بسیجیان طلبه‌دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، از جوار مضجع شریف آقا علی بن موسی الرضا (ع)، شهادت عبد صالح، فرمانده بزرگ جهادی، رهبر پر افتخار حزب الله قهرمان، شهید سید حسن نصرالله را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت‌های مبارز و آزاده محور مقاومت و مستضعفین و مظلومان سراسر عالم، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

رژیم سفاک، اشغالگر، خونریز و ضد بشری صهیونیستی، در ادامه اعمال ضد انسانی خود دست به جنایتی زد که ملت‌های محور مقاومت و انسان‌های آزاده جهان را در موجی از بغض و غضب فرو برد.

تهاجم غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی به خاک لبنان که با تسلیحات آمریکایی و تأیید و چراغ سبز آمریکا انجام شد، منجر به شهادت مردی از مجاهدان و عباد مخلص حق تعالی شد؛ بزرگ مردی که ناصر مستضعفین و سدی مستحکم در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا بود.

وَ لا یَحْسَبَنَّ الَّذینَ کَفَرُوا سَبَقُوا إِنَّهُمْ لا یُعْجِزُونَ (انفال ۵۹)؛ امت آزاده و سرافراز ایران اسلامی بداند، این ترورها نه تنها موجب تضعیف محور مقاومت نخواهد شد، بلکه همان طور که پیر طریق مبارزه و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: ریختن خون ما، باعث رشد، رویش و استحکام این انقلابِ متصل به ظهور حضرت حجت (عج) خواهد بود. بلاشک نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی و محور مقاومت در برابر این جنایت فجیع هیچ سکوت و مماشاتی نخواهند داشت و این پاسخ مشی مقتدرانه جمهوری اسلامی و برآیند خواست ملت مبارز و آزاده ایران است.

پیام راهبردی و ژرف اندیشانه امام خامنه ای (حفظه الله)، در خصوص مسائل اخیر منطقه و محور مقاومت، بار دیگر ثابت کرد، رژیم نامشروع صهیونیستی و فرزند حرام زاده آمریکای متجاوز، با تمام توحش و ددمنشی خود حقیرتر و پست تر از آن است که بتواند به سد مستحکم مقاومت آسیب وارد کند. همچنین این پیام، مسئولیت امت اسلامی را در این مسیر خطیر بیش از پیش نمایان کرد. اکنون و در این موقعیت حیاتی منطقه و همچنین در امتثال فرمان ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای، ما دانشجویان و طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی، آمادگی خود را برای حضور در تمام عرصه‌های محور مقاومت اعلام می‌داریم و از ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز دعوت می‌کنیم تا با لبیک به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی، به وظیفه شرعی و انسانی خود عمل کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ