۴۷ درصد روستاهای آذربایجان غربی دارای طرح هادی هستند

اقتصاد ایران: ارومیه- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب آذربایجان غربی گفت: هم اکنون در ۴۷ درصد روستاهای این استان طرح هادی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم عصر یکشنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های طرح هادی در روز روستا اظهار کرد: اجرای طرح هادی در روستاهای استان تا ابتدای سال ۱۴۰۰، در ۷۶۹ روستا با شاخص برخورداری ۳۵.۵ درصد این طرح اجرا شده است،

وی گفت: در دولت سیزدهم طرح هادی در ۵۸۰ روستا انجام شده که از این تعداد در ۲۴۶ روستا برای اولین بار طرح هادی اجرا شده و می‌توان گفت تاکنون طرح هادی در ۴۷ درصد روستاهای آذربایجان غربی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه تا ابتدای سال ۱۴۰۰ در ۱۹۱ روستا بازنگری طرح هادی انجام شده بود، تصریح کرد: در دولت سیزدهم در ۶۴۰ روستا بازنگری طرح هادی روستایی انجام شده است و در مجموع در ۱۰۰ درصد روستاهای استان مطالعه طرح هادی انجام شده است.

مقدم با بیان اینکه ۱۰۰ روستاهای آذربایجان‌غربی طرح هادی دارند افزود: ۲ هزار و ۲۸۱ روستا در استان که ۵۳۶ روستا در ارومیه قرار دارد دارای طرح هادی هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با روز ملی روستا در آذربایجان‌غربی اجرای ۳۸ آسفالت معابر و طرح هادی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در ۱۷ شهرستان و در مجموع ۳۸ پروژه تعریف شده بود که بیشترین پروژه با ۱۰ عنوان در شهرستان خوی، ارومیه با پنج پروژه و شهرستان‌های سردشت، چایپاره و نقده هر کدام با سه پروژه و دیگر شهرستان‌ها نیز با یک یا ۲ پروژه امروز به بهره‌برداری رسیدند.

مقدم گفت: برای اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی این پروژه‌ها حدود ۵۴۸ میلیارد ریال هزینه شده است و جمعیت هشت هزار و ۲۴۶ خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

مقدم اضافه کرد: امروز این بهره‌برداری‌ها به صورت متمرکز در روستای حیدرلوی سیر ارومیه انجام شد تا بتوانیم در شاخص‌های اجرای طرح هادی گامی دیگر در این استان ثبت کنیم.

۳۸ پروژه اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی در آذربایجان غربی همزمان با روز روستا امروز با حضور فرماندار ارومیه و سید ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به بهره‌داری رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ