پایان فصل برای کارواخال با بدترین مصدومیت ممکن + عکس

اقتصاد ایران: با تأیید بدترین سناریوی ممکن در مورد مصدومیت دنی کارواخال، کاپیتان کهکشانی‌ها تا پایان فصل خانه‌نشین شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود قابل پیش‌بینی بودن وخامت اوضاع دنی کارواخال به محض مصدومیتش در بازی شب گذشته (شنبه) برابر ویارئال - زمانی که صدای فریاد‌هایش در شلوغی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به وضوح شنیده می‌شد - باز هم رئالی‌ها امیدوار بودند که آسیب دیدگی کاپیتان‌شان چندان جدی نباشد. کادر پزشکی باشگاه اما امروز با انتشار بیانیه‌ای رسمی امیدهای آنها را از بین برد.

طبق بیانیه منتشر شده؛ زانوی پای راست کارواخال دچار بدترین نوع مصدومیت شده است. او نه تنها از ناحیه رباط صلیبی، بلکه از ناحیه رباط‌های جانبی (کلترال)، تاندون پوپلیتوس و کشکک زانو دچار آسیب‌دیدگی جدی شده است، مصدومیتی که او را بین 8 تا 10 ماه خانه‌نشین خواهد کرد و به این ترتیب فصل را برای مدافع اسپانیایی به پایان رساند.

تیم فوتبال رئال مادرید , لالیگا اسپانیا ,

طبق اعلام باشگاه رئال مادرید؛ در روزهای آتی کارواخال مورد معاینات تکمیلی قرار خواهد گرفت و تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. به دنبال مصدومیت کارواخال، او پیام‌های حمایت‌آمیز فراوانی از سوی هم‌تیمی‌های فعلی و سابقش دریافت کرد و خود نیز در واکنش به این اتفاق در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: من از همین حالا ریکاوری‌ام را آغاز می‌کنم تا هرچه قوی‌تر برگردم. از همه به خاطر پیام‌ها و حمایت‌تان تشکر می‌کنم.

در همین حال باشگاه رئال مادرید آخرین وضعیت وینگر برزیلی‌اش وینیسیوس جونیور را هم اعلام کرد که بر اساس آن بازیکن از ناحیه گردن آسیب دیده است. ظاهراً مصدومیت وینیسیوس جدی نیست و او تا چند روز دیگر می‌تواند به میادین برگردد. با این حال طبق اعلام برنامه چیرینگیتوی اسپانیا، پزشکان باشگاه رئال مادرید به وینیسیوس توصیه کرده‌اند که از حضور در اردوی تیم ملی برزیلی برای بازی‌های ملی پیش رو خودداری کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ