فراخوان مرحله استانی جشنواره هنرهای تجسمی «هنرنگار» در مرکزی

اقتصاد ایران: اراک- مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی از فراخوان مرحله استانی نهمین جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی با عنوان «هنرنگار» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی امیری اظهار کرد: نهمین جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی به همت سازمان بسیج هنرمندان هر ۲ سال یک بار و برای عموم هنرمندان رشته‌های تجسمی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این رویداد هنری در بخش‌های ویژه و آزاد و در رشته‌های تجسمی نظیر طراحی و نقاشی، گرافیک (پوستر)، تصویرسازی، نگارگری و خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث) برگزار و هنرمندان می‌توانند در هر ۲ بخش حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود و تمامی آثار هنرمندان از طریق بسیج هنرمندان استان دریافت و داوری این آثار همراه با تقدیر از برگزیدگان انجام و پس از آن نفرات برگزیده اول تا سوم تمامی رشته‌ها به سامانه دبیرخانه مرکزی دوسالانه ارسال می‌شود.

امیری با اشاره به گاه‌شمار جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجم آبان آثار خود را به دبیرخانه استان به شماره ۰۹۳۹۹۱۴۶۶۰۹ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی بیان کرد: انتخاب و داوری آثار استانی ۱۰ آبان انجام می‌شود و تا ۱۵ آبان آثار منتخب به دبیرخانه مرکزی ارسال و داوری خواهد شد و برگزیدگان در اختتامیه جشنواره که همزمان با هفته بسیج است، اعلام و تقدیر انجام می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: جوایز نفیسی برای برگزیدگان در این جشنواره در نظر گرفته شده که امید است استان مرکزی نیز شاهد درخشش هنرمندانی در این جشنواره باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ