شهروندان قزوینی بیش از ۲۷ هزار بار با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتند

اقتصاد ایران: قزوین- مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر قزوین گفت: در شش ماه نخست سال جاری شهروندان با ۲۷ هزار و ۷۲۴ بار تماس با سامانه ۱۳۷ مسائل شهری خود را در میان گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی کوزه‌گرها با بیان اینکه در ۶ ماه نخست سال ۲۷ هزار و ۷۲۴ بار تلفن‌های سامانه به صدا درآمد، افزود: از تماس‌هایی که شهروندان با سامانه داشته‌اند ۱۳ هزار و ۹۰۷ درخواست قابلیت ثبت داشته‌است.

وی گفت: تعدادی از تماس‌ها تکراری بوده؛ یعنی درخواست قبلاً ثبت شده و در دست اقدام بوده برای همین مجدد ثبت نشده، اما برخی مطالبات به دیگر دستگاه‌های خدمات رسان مرتبط است که تا حد امکان همین درخواست‌های غیرمرتبط نیز پیگیری می‌شود.

مدیر مرکز ۱۳۷ در مورد موضوع مطالبات شهروندان خاطرنشان کرد: در مدت زمان یاد شده، برطرف کردن سدمعبر وانت‌بارهای دوره‌گرد و دستفروشان در رتبه نخست درخواست‌ها قرار داشته، پس از آن مرمت آسفالت معابر در رتبه دوم و نظافت معابر در جایگاه سوم درخواست‌های شهروندان بوده‌است.

کوزه‌گرها در مورد موضوع آسفالت توضیح بیشتری داد وگفت: البته رتبه دوم درخواست‌ها برای مرمت آسفالت به دلیل حفاری برای انشعابات و فرسودگی جزیی آسفالت بوده؛ اما شهروندان در مورد روکش آسفالت خیابان‌های اصلی که طی چند ماه اخیر انجام شده ابراز رضایت دارند.

وی عنوان کرد: درخواست برطرف کردن سدمعبر مغازه داران، جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب وتخلفات ساختمانی به ترتیب در رتبه‌های بعدی مطالبات شهروندی قرار دارند.

این مدیر شهری با اشاره به سازمان‌ها ومناطقی که بیشترین پیام ارجاعی را داشته‌اند، اعلام کرد: بیشترین درخواست شهروندان به سازمان مدیریت پسماند انتقال داده شده که پس از آن سازمان پارک‌ها و فضای سبز قرار دارد؛ البته سازمان‌های حمل ونقل و ترافیک، زیباسازی، ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی، مرکز توسعه اجتماعی و مرکز کنترل ترافیک، سازمان اتوبوسرانی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان فرهنگی -ورزشی به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

کوزه‌گرها به جایگاه مناطق و سازمان ها برای پیام‌های دریافتی سامانه ۱۳۷ هم پرداخت و اذعان کرد: بیشترین ارجاعات درخواست شهروندان به منطقه ۲ بوده که پس از آن به ترتیب منطقه ۱ و منطقه ۴ و منطقه ۳ در جایگاه آخر قرار دارد.

و خاطرنشان کرد: برخی از درخواست‌های شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته‌است.

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر ابراز امیدواری کرد در شش ماه دوم سال جاری شاهد افزایش رضایت شهروندان برای حل مسائل شهری باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ