تخریب هزار و ۲۲۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان

اقتصاد ایران: همدان ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از شناسایی و برخورد قانونی با هزار و ۲۲۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راههای همدان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی اظهار کرد: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تأسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهایی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها به عنوان سرمایه ملی وظیفه راهداری است، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون هزار و ۲۲۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز از طریق گشت‌های راهداری شناسایی و با اخذ دستور قضائی نسبت به توقف و رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی راه‌های استان همدان اقدام شده است و این اداره کل نسبت به هرگونه تجاوز به حریم، ریختن زباله و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها به‌شدت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: از هم استانی‌های گرامی خواهشمندیم قبل از هرگونه اقدام در حریم راه‌ها و جلوگیری از متضرر شدن خود ابتدا با مراجعه به درگاه ملی مجوزها و ادارات راهداری نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

آهکی در پایان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲ هزار مجوز عبور تأسیسات، راه دسترسی و ساخت و ساز از طریق سامانه صدور مجوز حریم و درگاه ملی مجوزها در استان همدان صادر شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ