ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دستور باشد

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: ترویج، توسعه و عمل به فرضیه امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار همگانی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تنگستان که با حضور امام جمعه اهرم و جمعی از مدیران در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد عنوان کرد: هر چند مشارکت نسل جوان در راستای توانمند سازی خصوصاً در رابطه با اجرای امر به معروف و نهی از منکر در قالب ستاد عفاف و حجاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر حمایت کنید توانمند سازی این نسل برای آینده بهتر خواهد بود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌هایی دانش آموز، دانشجو و حتی در فضای محلات به یک روند بهتری باید اجرایی شود.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند که در این راستا فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

وی ادامه داد: ترویج، توسعه و عمل به این فرضیه واجب باید در دستور کار همگانی باشد و کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید خود الگو در این فرضیه باشند.

احمد لطفی افزود: تشکیل شورای های امر و به معروف و نهی در منکر در مدارس با مشارکت خود دانش آموزان ایجاد شود.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: تنها عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کافی نیست بلکه ترویج، توسعه و عمل به این فریضه واجب باید در دستور کار همگان باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید خود الگو در این فریضه باشند، افزود: اگر به موضوع امربه معروف و نهی از منکر وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم امورات دیگر نیز به تأسی این امر اصلاح می‌شود.

لطفی از دستگاه‌های اجرایی تنگستان خواست تا طرح و برنامه‌های عملی خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ارائه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ