تجهیزات بیمارستان‌های دولتی در مازندران به روز و مجهز شود

اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تقویت و به روزرسانی تجهیزات و امکانات بیمارستان های دولتی در استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در دیدار رضایی سرپرست جدید علوم پزشکی استان، ضمن تبریک به مدیریت جدید، وی را شایسته این جایگاه دانست و اظهار کرد: مدیریت مؤلفه‌های دیگری غیر از تخصص، تعهد و تدین هم می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تاکید بر این بحث که مدیران جدید استانی باید برنامه خود را ارائه دهند، ادامه داد: برنامه چندساله خوب است وهم می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و هم اینکه مدیران، پس از گذشت مدتی عملکرد خود در حوزه تحقق برنامه را ارائه خواهند داد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: نامتعارف بودن تعرفه‌ها موجب وادار کردن فرد به درآمدهای نامتعارف می‌شود از این رو سیستم باید درست باشد، البته کار فرهنگی هم لازم است که انسان وادار به قناعت شود.

وی با اشاره به وجود نابسامانی‌های فراوان در حوزه پزشکی و رفتار این مجموعه بزرگ علیرغم خوبی‌های موجود، گفت: دستگاه پت‌اسکن شمال کشور در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری وجود دارد اما استفاده نمی‌شود در حالی که این ضایع کردن سرمایه است.

آیت الله محمدی لائینی خواستار تقویت و به‌روز کردن بیمارستان‌های دولتی و ارائه چند برنامه مهم شد و گفت: تجهیزات بیمارستان دولتی نباید ضعیف‌تر از بیمارستان خصوصی باشد، بیمارستان دولتی باید از همه جهت سرآمد باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گلایه و ابزار ناراحتی از قطع شدن پای یک جوان در اثر معطل نگه داشتن در بیمارستان‌های استان، خواستار توجه به این موضوعات شد و بیان کرد: به خوبان و شایستگان بها دهید، بدان را به تشویق خوبان دعوت کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ