پیگیری تسریع پروژه‌های آبرسانی و تاسیسات فاضلاب شهرستان خوسف

اقتصاد ایران: بیرجند-فرماندار شهرستان خوسف پیگیری تسریع پروژه‌های آبرسانی شهرستان و تاسیسات فاضلاب شهر خوسف را مهمترین دغدغه مسئولین استانی و شهرستانی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی حسینی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت آبرسانی در استمرار حیات، تثبیت جمعیت و توسعه شهرستان اظهار کرد: برای پیشبرد برنامه‌های آبرسانی شهرستان تلاش‌های مختلفی در سطح استان و کشور صورت پذیرفته است.

حسینی از پیگیری تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی ماژان و حاشیه شهر خوسف و براکوه، تکمیل مخزن و خط انتقال آب شهر ماژان و اصلاح و نوسازی حداقل ۶ کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب خوسف با هدف کاهش هدر رفت آب در دیدار نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو خبر داد.

فرماندار خوسف به مجوز ماده ۲۳ طرح ایجاد تأسیسات جمع آوری و انتقال فاضلاب و تصفیه خانه شهر خوسف اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه فاضلاب شهر خوسف از مهمترین پروژه‌های شهرستان می‌باشد که ردیف اعتبار ملی آن حفظ و نیازمند تسریع در تأمین اعتبار است.

به گفته وی پیگیری تسریع تأمین اعتبار خط انتقال فاضلاب شهر خوسف و ایجاد ردیف ملی اختصاصی برای تأسیسات جمع آوری تصفیه خانه فاضلاب شهر خوسف از دیگر موضوعات مهم مورد پیگیری توسط نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار حضوری با مقام عالی وزات نیرو بوده است.

حسینی در پایان از قول مساعد وزیر نیرو برای تأمین اعتبار این پروژه‌ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبار این پروژه‌ها شاهد جلوگیری از وقوع تنش‌های آبی و پیامدهای ناشی از آن باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ