اجرای طرح استعدادیابی رشته اسکواش در مدارس شهرکرد

اقتصاد ایران: شهرکرد_رییس هیأت اسکواش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت روز اسکواش، گفت: طرح استعدادیابی رشته اسکواش در مدارس شهرکرد نیز اجرایی خواهد شد.

آرش محمدی نافچی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز اسکواش برنامه‌ها و طرح‌های استعدادیابی، ایستگاه‌های نقاشی با موضوع اسکواش در راستای شناساندن رشته اسکواش به کودکان در مدارس و سطح پارک‌ها و فضای سبز شهرستان شهرکرد و فارسان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز دوشنبه ۱۶ مهرماه با همکاری هیأت‌های استان و کانون پرورش فکری شهرستان فارسان در بوستان قلمستان این شهر ایستگاه نقاشی و رنگ‌آمیزی برپا می‌شود و در ۶ مدرسه شهرستان فارسان از قبیل مدرسه حضرت فاطمه (س)، علم و ادب، اندیشه سبز، هوش برتر و امید مهر این شهرستان طرح استعدادیابی رشته اسکواش و غرفه نقاشی برگزار خواهد شد و به افراد برتر هدایای ارزنده اهدا می‌شود.

رئیس هیأت اسکواش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز جمعه ۲۰ مهرماه در شهرکرد در بوستان و پارک‌های سطح شهر از قبیل پارک ورودی شهر، تهلیجان ایستگاه‌های نقاشی و رنگ‌آمیزی با موضوع اسکواش در راستای معرفی و شناساندن این رشته ورزشی در بین کودکان اجرا می‌شود.

محمدی ضمن دعوت از کلیه ورزشکاران و علاقمندان به رشته ورزشی اسکواش در استان بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در طرح‌های استعدادیابی می‌توانند روز جمعه ۲۰ مهرماه حضور بهم رسانند.

وی با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی در مدارس و مهدکودک‌های شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: طرح استعدادیابی رشته اسکواش در مدارس شهرکرد نیز اجرایی خواهد شد و به شرکت‌کنندگان جوایز اهدا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ