امور عملیاتی با اقدامات پژوهشی زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های اکتشاف

اقتصاد ایران: یک مقام مسئول گفت: خوشبختانه در مدیریت اکتشاف با توازن مثال‌زدنی، برنامه‌ریزی شده است و این مدیریت در طول سال‌های پیش توانسته به همه اهداف خود تا پایان برنامه ششم توسعه دست یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، حمید بورد روز (شنبه، ۱۴ مهر) در آئین تکریم و معارفه مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، این مدیریت را حلقه ابتدایی چرخه صنعت نفت خواند و گفت: مدیریت اکتشاف همواره از ظرفیت بالای علمی و فنی کارشناسان خود بهره برده و توانسته است با استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی کارشناسان خود، موجبات گسترش عملیات‌های اکتشافی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه امور عملیاتی با اقدام‌های پژوهشی زمینه‌ساز گسترش فعالیت‌های اکتشافی می‌شود، بیان کرد: خوشبختانه این موضوع در مدیریت اکتشاف با توازن مثال‌زدنی، برنامه‌ریزی و انجام شده است و این مدیریت در طول سال‌های پیش توانسته به همه اهداف خود تا پایان برنامه ششم توسعه دست یابد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به این نکته که افزایش توان علمی کارشناسان موجب توسعه بهتر عملیات‌های اکتشافی می‌شود، افزود: آقای فکور نیز در طول سال‌هایی که تصدی این سمت را به‌عهده داشت همواره با همه توان و دانش خود تلاش کرد و توانست دستاوردهای عظیمی را برای این مدیریت به ارمغان بیاورد و امید است که آقای جعفری نیز که از بدنه اکتشاف است و آشنایی کاملی با این امور دارد با فراهم کردن محیطی پویا و صمیمی میان کارکنان به پیشرفت این سازمان کمک کند.

مهدی فکور، مدیر پیشین اکتشاف شرکت ملی نفت ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور در مدیریت اکتشاف و همکاری با کارشناسان ارزنده این سازمان به ارائه گزارش عملکرد خود در طول مدت زمان تصدی این سمت پرداخت و در پایان نیز حضور سید محی‌الدین جعفری را اتفاقی مثبت برشمرد و برای وی و مدیریت اکتشاف آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه سید محی‌الدین جعفری، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با تشکر از اعتماد مدیرعامل شرکت نفت ایران گفت: تلاش حداکثری و برنامه‌ریزی مدون برای پیشرفت اهداف اکتشاف قطعاً رمز موفقیت این سازمان است که ان‌شاءالله با همکاری کارشناسان و کارکنان این مدیریت زمینه پیشرفت و حرکت رو به جلو این سازمان فراهم می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ